Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Fotel kubelkowy a Coupe
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
gtx
Zastanawia mnie jedna rzecz czy majac coupe idzie zamontować kubelek tak zeby ewentualnie w razie potrzeby bez problemu przewiesc z tylu kogos ?
Dokladnie chodzi mi o wsiadanie i wysiadanie.
Czy do tego jakaś szyna po ktorej mozna przesunąć kubelka do przodu tak zeby pasażer wsiadl ?
Czy coś takiego idzie bez problemu kupic w sieci i po ile ?
Ile może wazyć orientacyjnie orginalny skorzany podgrzewany fotel kierowcy ? obstawiam 40kg Fajny bajer ale w sumie kosztem masy - zastanawiam sie czy jest mi faktycznie on potrzebny.Mysle ze uciać na 2 i dodając kubelki te 60kg moglo by ubyć a to już chyba odczuwalna poprawa osiągów.Szkoda troszke wypasu ale i tak nigdy nie zmianiam oparcia a lubie być blisko kiery i nie lubie leżeć ...

Czy przy dalekiej osprzedaży wrocić do orginalu nie bedzie problemu ewentualnie serwis by sie kłaniał.

pzdr
Santino
fotele dadza odczuwalna redukcje masy, moje fotele od M3 e46 full elektryka , pamieci pompowane boczki waza po 30kg sztuka
PioterW
Moim zdaniem z kubłem raczej będzie ciężko wpuścić kogoś na tył w coupe, nawet jeśli będą szyny, bo jednak oparcie będzie utrudniać wsiadanie, a pochylić się go nie da. Jeśli już, to musiałby to być kubeł wyjmowany, ale nie wiem, czy są jakieś bezpieczne patenty.

CYTAT(gtx @ Tue, 18 May 2010 - 01:15) *
Czy przy dalekiej osprzedaży wrocić do orginalu nie bedzie problemu ewentualnie serwis by sie kłaniał.

coś się chyba zdanie nie skleiło smile.gif
Camil
a moze recaro speed?
Co do masy foteli - jeden fotel w naszym e31 - 70kg szt.
bartoromero
Są kubełki składane... Słabe, ale jeśli nie do wyczynowego rajdowania, to może taki kompromis?

http://www.tomas.com.pl/index.php?site=pro...=122&id=430

Dzwoniłem do tegosklepu - sztuka taki fotel to ok. 12kg.
gtx
a gdzie mozna kupic szyny do bimarco ?
Odsune fotel skurzany na szynie i zobacze ile miejsca bedzie..... do wsiadania w sumie to zadko bardzo kogos woże.
k11
A ja się zapytam w inną stronę: jak ma usiąść z tyłu pasażer? Między taśmami od szelek (bo chyba nie chcesz powiedzieć, że wkładasz kubeł i będziesz się przypasywał zwykłym bezwładniościowcem)?

No a jak szelki, to i rollbar, problem pasażera się rozwiązuje smile.gif

r.
gtx
Tu nie chodzi o drift car czy jakieś inne auto torowe,chcialbym o prostu troszke odchudzić gdyż uważam ze za gruby jest.
Pamietam ten zabieg w m50 sporo dal na tle przyspieszenia tyle ze to byl sedan.To zwykle uliczne auto.Nie planuje grzebać w mechanice.
Kupilem z 96 na full wypasie i troszke za duzo rzeczy jest z ktorych nie korzystam miedzy innymi skorzane fotele czy tez podgrzewanie dupska...
Nie jestem pewny czy dobrze pamietam ale zwykle siedliska bez bajerow w e36 wazyly kolo 25-30kg podejrzewam ze te ze skora ,podrzewane i regulowane wysowane szit pod uda moze podejsc pod 40-50kg na sztuce.
gtx
Witam, cobra tylko na zamowienie jes to maly fotel nie kazdy do niego wejdzie, szyna dedykowana do e 36 ok 250zl plus zestaw przesowny 100zl do mocowan domych 240zl do mocowan bocznych. pzd.

Dostalem emaila ze sklepu

czyli 2 kubly 800zl + 1200zl na 2 kubly mocowania i szyny O_O czy cos jeszcze potrzebne jest ? czy ceny sa normalne tutaj ?

http://allegro.pl/item1019271771_houp_fote...oad_tuning.html
Może cos takiego 2 sztuki za 700zl i regulacja w tym jest ? tylko czy bedzie to wygodne czy twarde ?? i plecy nie beda bolec ?
Ictus
skoncze to teoretyzowanie i podepre swoja wypowiedz praktyka...
po pierwsze k11 w czym ci przeszkadzaja seryjne pasy i kubel... prosze rozwin bo na prawde nie wiem co tu jest przeszkoda
po 2 wsiasc sie da spokojnie... sa dwa rodzaje szyn ktore to umozliwia... pierwsze to klasyczne przesuwne szyny ktore umozliwia nawet jazde kilku kierowca i przesuwaja sie tradycyjnie przod-tyl (koszt ok 200zl za OMP) mam takie i nie ma jakichs strasznych gimnastyk zeby wejsc do tylu... wiadomo ze pudzian czy starsza osoba ktora nie jest tak ruchliwa nie przejdzie ale nie o to chodzi. i nawet szelki nie przeszkadzaja bo ich demontaz trwa 20sek
drugi typ to szyna uchylna, ktora sklada kubel do przodu umozliwiajac wejscie... tego nie testowalem ale wiadomo o co chodzi
gtx
Ok juz wszystko wiem szyna pod fotel 249zl i szyna regulacyjna 199zl wzialbym to.


1:Mam pytanie czy pasy sa przyczepione do podlogi czy do szyny?

Upatrzylem sobie

Natomiast chyba zdecyduje sie usunac tylne oparcie i siodlo, ale szyna regulacyjna bedzie potrzebna zeby miec ta odpowiednia odleglość siedzenia od pedałow.
Sama szyna montazowa jak sie dowiedzialem jest montowana w 1 miejscu i niewiadomo czy bedzie mi ta odleglosc pasować.

2.Fotel na jaki bym sie chyba zdecydowal to cobra bimarco gdyż waże 83kg i mam 183cm wzrostu w biodrach mam 95cm powinno chyba byc ok ?

Zostalem odpowiedz z jednego sklepu :

czy chce mieć Pan fotel przesuwany czy na stałe? Jeżeli na stałe wystarczą jedne mocowania -> http://rallyshop.pl/index.php?p2802,mocowa...ela-bmw-serii-3 , jeżeli przesuwane potrzebne będą jeszcze szyny -> http://rallyshop.pl/index.php?p68681,szyny...mocowan-dolnych

3.Czy samemu zamontowanie kubełka sprawia jakies wieksze klopoty ? nigdy tego nie robilem.
Jeszcze te 3 pytania jak wyżej.
k11
CYTAT(Ictus @ Tue, 18 May 2010 - 19:58) *
po pierwsze k11 w czym ci przeszkadzaja seryjne pasy i kubel... prosze rozwin bo na prawde nie wiem co tu jest przeszkoda


Dwie sprawy:

1. czy da się przeprowadzić przez dany kubeł tradycyjny pas tak, aby opinał kierowcę, a nie kubeł? Bo jeśli nie, to równie dobrze można go nie zapinać.

2. To już moja prywatna preferencja, ale jeśli usadzam się sztywno, to chciałbym się dobrze spiąć z autem -- zupełnie inna jakość jazdy.

I ewentualnie trzecia: jeśli pasy są zintegowane z fotelem to sprawa się sama rozwiązuje, ale praktycznie nie wiemy, jakim autem mamy do czynienia.

r.
gtx
W e36 323i czy wogole w e36 pasy sa montowane na przemian do podlogi czy raz do szyny ??
Rozmawiamy o bimarco cobra a jak wiesz ten fotel niema szerokich boczkow a ja mam duzą klate dlatego nie wiem czemu mialo by mnie nie opinać.fotel jest tez plytki.

Dalej nie wiem czy zmieniajac fotel moga orginalne pasy zostać.To czy zmienie czy nie to kwestia czasu napewno sytuacja moze ulec zmianie ale na to potrzebuje czasu aby osfoić się.
k-meal
CYTAT(k11 @ Tue, 18 May 2010 - 23:07) *
I ewentualnie trzecia: jeśli pasy są zintegowane z fotelem to sprawa się sama rozwiązuje, ale praktycznie nie wiemy, jakim autem mamy do czynienia.

r.

jak to nie? e36 coupe.
gtx
Rozumiem ze w kazdym e36 bylo inaczej.Dziekuje za szczere wypowiedzi wszystkim.
Ictus
CYTAT(k11 @ Tue, 18 May 2010 - 23:07) *
Dwie sprawy:
1. czy da się przeprowadzić przez dany kubeł tradycyjny pas tak, aby opinał kierowcę, a nie kubeł? Bo jeśli nie, to równie dobrze można go nie zapinać.

spokojnie... pozatym najlepiej puscic sobie pas przynajmniej z lewej strony przez przelotke w kuble
CYTAT
2. To już moja prywatna preferencja, ale jeśli usadzam się sztywno, to chciałbym się dobrze spiąć z autem -- zupełnie inna jakość jazdy.
ok ale wez pod uwage ze tutaj mowimy o dupowozie i jak zamierzasz wyjechac z podporzadkowanej bedac na sztyno szelkami przypiety do kubla


WojtekMR
nie wiem jak w BMW ale u mnie w MR2 fotel seryjny ważył 17 kg a pośredni kubeł waży 8-10 kg, do tego szyny -jakieś 3 kg i oszczędność na wadze mizerna, rozkładany sparco czy recaro waży około 14 kg więc z szynami będzie ważył tyle co seryjny -być może w BMW fotel waży 30kg (jakiś podgrzewany, elektryczny itp) ale nie 70 wink.gif chyba
M-Technic
To ja sie podepne jaki fotel byscie polecili do dupowozu chodzi oto by wygladal jak na fabryczny a jednak trzymal du.. i obowiazkowo musi miec przelotki na pasy szelkowe budzet to ok 6 tys zl za komplet na przod rolleyes.gif ale wolalbym zeby cos zostalo tongue.gif
Dobrze zeby mial jednak regulacje a auto to e36 sedan
gtx
Seryjny fotel wazy podobno 23kg , moj jest skurzany z regulowanymi podkladka pod uda i ma podrzewane fotele obdstawiam ze wazy pewnie 7kg wiecej lub lepiej wiec pewnie 30kg sztuka na 2 fotelach oszczedzam ponad 40kg.

Teraz
tomp
CYTAT(M-Technic @ Wed, 19 May 2010 - 18:35) *
To ja sie podepne jaki fotel byscie polecili do dupowozu chodzi oto by wygladal jak na fabryczny a jednak trzymal du.. i obowiazkowo musi miec przelotki na pasy szelkowe budzet to ok 6 tys zl za komplet na przod rolleyes.gif ale wolalbym zeby cos zostalo tongue.gif
Dobrze zeby mial jednak regulacje a auto to e36 sedan


przebadałem podobny temat i patrząc na ofertę na rynku wychodzi mi, że najlepsze value for money bedą miały używane fotele z EVO VIII/IX (sprawdzałem nowe i używane). Nowe, najtańsze fotele, np sparco, nijak się chyba mają jakością do w/w. Waga jednej sztuki z szynami to ok 17kg (dane kogoś kto przygotowywał fotele do wysyłki zważył sobie). Pojecia nie mam jednak jak bedzie z ich zamocowaniem. Na 100% się da ale za ile to nie wiem

W budżecie, który Ty podałes najbardziej podobają mi się te
http://www.rallyshop.pl/index.php?p135347,...racing-kimi-evo

jakbys poszukał tego, to pewnie znalazłbyś coś w Twoim budżecie, tylko pytanie, czy warto
http://www.rallyshop.pl/index.php?p163,fot...ilano-alcantara


podoba mi sie ta strona, spory przegląd modeli
http://www.sportseats4u.co.uk/
M-Technic
CYTAT(tomp @ Mon, 24 May 2010 - 09:25) *
przebadałem podobny temat i patrząc na ofertę na rynku wychodzi mi, że najlepsze value for money bedą miały używane fotele z EVO VIII/IX (sprawdzałem nowe i używane). Nowe, najtańsze fotele, np sparco, nijak się chyba mają jakością do w/w. Waga jednej sztuki z szynami to ok 17kg (dane kogoś kto przygotowywał fotele do wysyłki zważył sobie). Pojecia nie mam jednak jak bedzie z ich zamocowaniem.

Długo nie bylo odpowiedzi i zakup juz jest przypadkiem kupilem wlasnie fotele z evo VIII cena atrakcyjna i wyglad jenak seryjnego fotela cool.gif
Jutro przyjda i zawoze do tapicera laugh.gif
zdejme tylkomocowanie o ile sie da i sprubujemy to zalozyc smile.gif
tomp
FOTO STORY z montażu PLS smile.gif
gtx
witam

pewne rzeczy jak zwykle sie opozniaja ale wracam do dawnego mojego tematu.

Mam pytanie ktora firma w wawie zamontuje 2 fotele bimarco cobra.

Chodzi tak zeby odpowiednio odmierzyc odleglosc dupy od kierownicy i zeby zostaly tez orginalne pasy.
Jaka to bedzie orientacyjna cena w jakiejs firmie tuning?


pzdr
gtx
Siedzialem wlasnie w bimarco expert i jest dla mnie za maly czy cobra jest wieksza ??
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.