Podłączyliśmy wiąchę z e34 do silnika z ponoć z również e 34.
Zaimplikowana wiązka z wiązką e30 z 1985 roku (wtyczka prostokątna e30 z okragłą e34)
Kręci ale nie ma iskry... Światełko w tunelu się pojawiło i oczy zabłysły :mrgreen:
Cewka OK na 100%, czujnik również, kopułka sprawdzana.

Dwa pytania:

1) Gdzie podłączyć przewody?
-dwa brązowe jeden cieńszy drugi bardzo gruby (masa na 100%?) wplecione są one oczko o średnicy otworu 6, przewody znajdują się po prawej stronie nieopodal miejsca gdzie wiązka wychodzi z grodzi;
-to samo miejsce lokalizacji przewodów z tym, że jest ich 4, zakońcozne również oczkiem fi6, kolor:brązowo-pomarańczowy;

2)jakie kolory przewodów (3szt.) wchodzą do kostki którą podłącza się z czujnikiem obrotów wału korbowego?

Wtyczki 3 pinowe podaję kolory przewodów, proszę napisać co obsługują:
I
-brązowo-czarny
-brązowo-czerwony;
-brązowo-niebieski;

II
-niebiesko-biały;
-brązowo-czarny;
-niebiesko-żółty;

III
-biało-zielony;
-czerwono-biały;
-biało-żółty;

i 2 kostki 2pinowe:
I
-brazowy;
-czerwono-biały;

II
-niebieski;
-czerwonno-biały;

I jeszcze jedno, wybaczcie, po włączeniu stacyjki mam plus na cewce na obydwu pinach?
Prawidłowo?


Przypominam, że wiązka od e34 motronic 1.3 a auto e30 na wąskiej ;-)