toM3kk
Fri, 30 Apr 2010 - 18:50
Mam 645 ze zmienionymi tłumikami końcowymi auto chodzi basowo, dość głośno i gładko bardzo podobnie jak nie tka samo jak tu:
http://www.youtube.com/watch?v=QaSkWWrS4Gw...feature=relateda chciałbym zeby chodziło tak zadziornie "nierówno" na wyższych obrotach:
http://www.youtube.com/watch?v=rx8-ZP-xY6Y&feature=fvwhttp://www.youtube.com/watch?v=ughdnASfliYhttp://www.youtube.com/watch?v=xnt3Cy-stUsWystarczy wywalic katy i wstawić tłumik przelotowy czy jakis poważniejszy zabieg?
Pablo vel 2hot
Sat, 01 May 2010 - 09:23
Cześć,
Czy masz zmieniony układ wydechowy czy jesteś dopiero przed zmianą i szukasz porady?
W BMW 645/650Ci można uzyskać takie brzmienie jak w prezentowanych filmach, jednak
nie tylko wyeliminowanie środkowego tłumika pozwoli Tobie na taki efekt.
Cat-back powinien już dać poprawę ponieważ to jest V8, więc możesz zastosować Supersprinta, AA, AC i wiele innych,
Pozdrawiam,
Paweł
toM3kk
Sat, 01 May 2010 - 12:43
Mam wymienione tłumiki końcowe:
Uploaded with
ImageShack.us
choody
Sat, 01 May 2010 - 18:42
No to ratuje Cię tylko wymiana wydechu na luźniejszy. Widać to na przykładzie filmu z tym czarnym mercem, tam jest wydech z klapkami. Pierwszy dźwięk (o który Tobie chodzi) jest na klapkach otwartych, następnie bardziej stłumiony na zamkniętych.
Więc:
- środkowe tłumiki out, za miast nich przelot
- katy też przydałoby się na luźniejsze wymienić
- rurki na kwasa o nie koniecznie większej średnicy jak seria
I wtedy masz takie pierdzenie jakie chcesz. A czy łądne to kwestia gustu. Mnie urzekł ten mercuś na zamkniętym wydechu - nie nachalnie ale mięsiście.
Pablo vel 2hot
Tue, 04 May 2010 - 08:59
Cześć,
Zacznij od środkowych tłumików, chociaż to dziwne, że po zmianie końcowej sekcji układni nic się nie dzieje. To V8 przecież, więc sama wymiana cat back
daje bardzo dużo. Nie wiem co to za system w Twoim aucie ale są 2 opcje:
1. Środkowe tłumiki out.
2. Wymiana cat-backa na nowy.
Pozdrawiam,
Paweł
the.wolf
Tue, 04 May 2010 - 11:33
na filmie z czarna 6stka wyglada to na straight pipe.