Silnik:
- swap k20a2 200km
-duża chłodnica wody
-chłodnica oleju Setrab plus wentylator Spal
- łapy JHM
--hondata k100
Układ Dolotowy
- ssący "poprawiony " chińczyk skunk2
-przepustnica 70mm
-dolot pipercross i rura alu.
Układ Wydechowy
-2,5cala
kolektor by "noud" na jednym tłumiku.
Paliwo
Regulator paliwa
Pompa dw200
Skrzynia :
- 6b krótkie fd 5.1 LSD i długą 6z accorda
-Sprzegło Toda
-zamach 3.9kg
- short shifter
Układ kierowniczy
- krótki magiel 2,4
Zawieszenie:
-amory Nitron
- sprężyny 450/500
- toe link na uniballach
- krótsze mocowania amortyzatorów
Hamulce:
-klocki tył cl6, przód cl5+
- motul rb600
-przewody w oplocie
Body:
-Seria l
Koła:
JR
Przod 16x7 - 205/45 VR1
Tył 17x9 - 235/40 R888
waga :mierzone ~ 780kg bez kierowcy
moc : ~230 HP
Strojenie "Furious " z JHM
Plan na Auto wciaż taki sam , czyli ma być dosyć szybkie na torze , ale wciaż ma dawać choć
minimum komfortu I możliwość dojazdu na tor czy miasto .
Reansumujac poprawiona seria, wciąż jest radio dosyć cichy wydech , a nawet dołożyłem 4kg wyciszenia:).