witam.. mam mala rozkminke jak poprowadzic przewody paliwowe..
zagwostka dotyczy silnika RB26
dostepne graty :
* listwa paliwowa dual feed, czyli dwa wejscia po bokach i jedno na gorze.
* regulator cisnienia paliwa aeromotive'a
* wtryski SARD 800ccm
* zlaczki na przewody an6 earlsa
* swirl pot
* wystarczajaca ilosc przewodu gumowego w oplocie fi 7,5mm
* dwie zewnetrzne pompy BOSCH 044
* dwa filtry
zastanaiwam sie jak poprowadzic przewody z bagarka do komory.
na rysunku mniej wiecej narysowalem co i jak
z gory zaznaczam, ze uklad jest zdecydowanie ponad moje potrzeby !
niektóre graty udalo sie wyrwac po nieprzyzwoitej taniosci...
wiec skoro juz sa - warto by je wykozystac.
* opcja 1 - oddzielne przewody z obu pomp na obie strony listwy, pod autem ida dwa przewody zasilajace, powrot srodkiem. ( totalnie nie mam pojecia czy takie rozwiazanie jest prawidlowe ??)
* opcja 2 - wyjscia z pomp spotykaja sie jeszcze w bagarku, pod autem idzie jeden przewod zasilajacy, w komorze z trojnika dzieli sie na dwa i zasila obie strony listwy, powrot z listwy srodkiem,
* opcja 3 - klasyczna
( przepraszam za ang. opisy, mialem zamiar spytac jeszcze na gtroc - ale nie mam w domu olowka )