evo 11
Tue, 30 Mar 2010 - 20:42
Panowie,
po zalozeniu bilstein B12 auto lezy na ziemi w wyniku czego skok amortyzatora jest b. krotki a co za tym idzie wszyscy wiedza.....
wedlug producenta auto powinno byc nizsze z przodu w granicach 35-40mm a z tylu 20mm, odnosze jednak wrazenie ze jest nizsze.
wpadlem na pomysl zeby wymienic sprezyny na inne i wlsnie czy ktos z was jezdzi na zawieszeniu performace?
oczywiscie pozostaje h&r i eibach....... na koniec dnia nie chcialbym zeby po wymianie okazalo sie ze auto jest tej samej wysokosci.....
jakies pomysly?
pozdr.K
Wojtek
Fri, 02 Apr 2010 - 19:34
czekaj bo chyba nie rozumie do konca kupiles gotowy kit i jest dla ciebie za nisko czy jak ? bo jesli kupiles caly kit amory plus sprezyny to na pewno jest to odpowiednio dobrane do siebie
evo 11
Sat, 03 Apr 2010 - 18:53
owszem kompletny kit b12......
MrUw@
Sat, 03 Apr 2010 - 20:22
no jak jest to kompletny kit to napewno jest to dobrane do siebie...
jak wsadzisz "wyższą" sprężyne a amorek ma mały skok to będzie poprostu bardziej ściśnieta i auto też wiele sie niepodniesie o ile wogle skoczy do góry...
a skok amora jest krótki nietylko dlatego że auto "leży na ziemi" ale wynika pewnie też z jego długości i charakterystyki poprostu... więc chyba zostaje szukać całego kompletu który wg producenta jakiegoś tam będzie mniej obniżał w stosunku do serii ale z tymi zestawami różnie bywa i trzeba raczej wkładać i patrzyć jak auto stoi...
evo 11
Sat, 03 Apr 2010 - 22:04
trwa narada pomiedzy Bilstein'em i H&R'em po swietach sie odezwa....i zobaczymy.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.