Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Silnik BMW V12
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
MirekV
Witam, zakładam ten temat ponieważ chciałem sie zabrać za Swap silnika na 5.0 V12, większość silników na allegro jest już wyciągnięta z auta więc nie bardzo wiem czego się spodziewać, dlatego chciałem od razu się dowiedzieć co radzicie zrobić przed zamontowaniem go w budę aby pracował jeszcze długi czas i można było go uturbić? Myślałem żeby zrobić szlif wału, tulei, nowe tłoki, pierścienie, odprężyć go 2mm uszczelką, zrobić zawory, głowice, chyba powinno wystarczyć... Co byście jeszcze radzili?
simpson
Radzilibyśmy jeszcze zerknąć w starsze tematy, wystarczy wpisać turbo v12 i jest:
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...mp;hl=turbo+v12
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...mp;hl=turbo+v12
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...mp;hl=turbo+v12
Wojtek
Tutaj nie po polsku ale fotek sporo itd
http://www.zatzy.com/projekt/251300-galant...ubbelturbo.html
MirekV
W sumie coś poczytałem i dalej nie wiem zbytnio czy ten silnik jest dobry do dłubnięcia, jedni twierdzą że tak inni że nie, więc nie wiem.... czy lepsza jest jednostka ABZ z Audi V8?
kiwi
A do czego ma to wlecieć i gdzie chcesz auto z takim ciężkim silnikiem wykorzystać??
MirekV
Mam budę od astry F już trochę przygotowana w sensie silnik wyleciał pas przedni też teraz się zastanawiam nad silnikiem właśnie 5.0 z BMW lub coś podobnego, chciałbym uzyskać jakieś 400KM, silnik od BMW jest na alu bloku i waży niewiele więcej od 2.5 podobno. Chciałbym sie zabrać do roboty od przeniesienia napędu dlatego wcześniej chciałem się zorientować jaki silnik będzie lepszy.
Wojtek
Nie wiem czy dobrze zrozumialem chcesz do astry pchac v12 ? chyba z tylu bo jakos pod maska tego nie widze ??
MirekV
Tak dokładnie, tylko z przodu, niby mierzyłem i ma wejść ale chłodnicy nie będzie z przodu bo juz się nie zmieści, jak bym włożył ten silnik z tyłu to nie wiem jak bym rozwiązał przeniesienie napędu, skrzynia itp, a jak by siadł z przodu to wał i cały tylny most od e30 powinien podejśc. Na razie zastanawiam się jaki silnik byłby dobry, długo myślałem nad M70 ale widzę że są różne opinie dlatego proszę o radę bo chciałbym żeby auto jakoś jeździło jak już będę się z tym wszystkim bawił...
kiwi
Rozumiem ze będzie tylny napęd??

silnik V8 z audi połączony ze skrzynią fwd np z audi 100 2,6 FWD (wszystko wzdłużnie) ...silnik pakujesz do tyłu tylko tak to widze.
Gdzieś krążyła w necie przeróbka kadetta E z silnikiem umieszczonym za plecami kierowcy i skrzynią fwd audi
k11
Czego tu nie wiedzieć. Sto razy było już powiedziane, że M70 nadaje się na dizajnerski stolik, bo poza lansem (mam V12) nie zapewnia niczego, czego nie zapewniłby M60/M62.

Zaś co do Astry, chociaż osobiście nie wierzę, że to auto powstanie (ale też małej wiary jestem) popatrz na LS1.

r.
MirekV
Kiwi Z silnikiem audi wiem jak połączyć z tyłu chodziło mi o silnik BMW że nie wiedziałbym jaka skrzynię gdyż BMW nie robiło FWD, Ok czyli silnik z BMW odpada bo nie zależy mi tylko na lansie, więc jak ma coś być to niech będzie coś lepszego, dzięki za uświadomienie. Teraz z kolei w czym były silniki LS1 podejrzewam że Camaro itp ale ciężko cokolwiek znaleźć, Do audi jest masa silników więc może ABZ lub ABH audi? Jak widzicie ten silnik, byłem posiadaczem Audi z silnikiem ABZ ale nic w nim nie dłubałem więc nie wiem czy w takim silniku drzemie potencjał, proszę o opinie.
B230FT
http://andre-grajek.magix.net/

Po lewej jest galeria V12 Seat Marbella.
Chlopaki dali rade wpakowac V12 w seata marbelle biggrin.gif
mcgiver
blink.gif wacko.gif co to za masakra ?
raczej nie wpakowali silnika do seata marabeli tylko obudowali silnik stertą złomu ...
co to jest ? pojazd bojowy druzyny A laugh.gif ? co to ma robić ??
B230FT
CYTAT(mcgiver @ Mon, 01 Mar 2010 - 10:36) *
co to ma robić ??




biggrin.gif biggrin.gif
k11
CYTAT(MirekV @ Sun, 28 Feb 2010 - 16:45) *
Teraz z kolei w czym były silniki LS1 podejrzewam że Camaro itp ale ciężko cokolwiek znaleźć,


Silnik pochodzi z aut GM i różnych odmianach był spotykany w Chevroletach, Pontiacach czy Holdenach. Do dostania za wielką kałużą z sześciobiegem (Tremec T-56) za stosunkowo przyzwoite pieniądze. Zasadniczymi zaletami LSX są wymiary i masa, a przy okazji można tam znaleźć jakieś 350-400KM.

r.
MirekV
Raz w sumie widziałem Forda Thunderbirda z silnikiem 6.6 i miał 350KM za 2000zł na allegro, samochód to kupa złomu ale silnik podobno ok, żałuję że nie zakupiłem go bo pewnie silnik dobry do dłubania, a założyłem wątek na tematach o audi i podobno ABZ jest dobeym silnikiem więc pewnie zainteresuje sie ABZ z audi zwłaszcza że jest w czym wybierać. Dzięki za rady.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.