Witam!
Jestem tutaj nowy więc, jeśli robię coś nie tak to nie bić od razu
Sprawa wygląda tak... guru nie jestem ale uważam, że w temacie gaźników poziomych stosowanych w pojazdach samochodowych jestem dość dobrze obcykany - kiedy tak dumałem co zrobić u siebie wpadłem na pomysł,żeby zastosować zamiast samochodowych np. poziomych weberów, gaźniki stosowane w ścigaczach.
Pomysł taki a nie inny z tego względu, że przede wszystkim gaźniki chociażby z yamahy yzf r1 kosztują 200 zł a webery 40 mm co najmniej drugie tyle, do tego są cięższe a kolektor trudniejszy do wykonania. Dodatkowo spodziewam się lepszej dawki paliwa niż w przypadku weberów - więc i lepszego przebiegu momentu i mocy.
No i do czego zmierzam:
Nigdzie w necie nie znalazłem informacji/tematu na forum gdzie ktoś by się podzielił rzeczowo informacjami o montażu gaźników ze ścigacza do silnika samochodowego. Kąt ustawienia gaźników,zasilanie gaźników,zapłon,kolektor,regulacja gaziorów - to wszystko ,,no problem" ale z doborem odpowiednich iglic, tak żeby silnik wkręcał się i ,,ładował" aż do tych przewidywanych 8000 obr/min może być już problem.
Mój silnik to pomodowany na wszystkie możliwe sposoby KR z golfa mk2 gti 16v i w zasadzie jego pojemność to ,,doprężone 1,9 ". Całość ma wylądować w golfie mk1
Proszę więc osoby mające jakiekolwiek doświadczenie w tym temacie o pomoc bo jedyną osobą, do której zdobyłem kontakt do kolega dyzio z scirocco.pl, który w 9a miał takowe gaźniki ale pomimo usilnego kontaktu z nim jakiś czas temu nic mi nie odpowiedział ...
Liczę na Waszą pomoc Panowie za co z góry dziękuję i pozdrawiam - Maciek (bandyta)