Witam wszystkich,
Na czym polega problem, regulamin rajdowy PZM zmienil sie troszeczke na ten rok, miedzy innymi przebieg zdobywania licencji kierowcy rajdowego, zatem 20 lutego mam egzamin, chce koniecznie zbudować BMW najlepiej w compacie, w czym wiec problem, PZM przepisuje, ze samochod przygotowany do imprez sportowych powinnien miec odpowiednie homologacje, miedzy innymi sa to wszystkie załaczniki "J, D, P idt..." wszystko ok bo to jest male piwko... Tyle, jest jeszcze jeden walek... Meczy mnie to strasznie, nie kazdy samochod/marke/rocznik/model mozna uzyc jako "bazy" pod samochod wyczynowy, musi ono rowniez spelniac homologacje FIA.... w/g infrormacji ktore dostalem od zawodnikow startujacych w RPP/RSMP samochody z pod znaku BMW posiadajace te homologacje to 320i sedan e36, 318is cope e36 oraz m3 e36 ale jedynie wersja 3,2. Nie do konca wiem czy to wszystko jest prawda.... bo zeby dany samochod mial ta homologacje to wystarczy podobno ze z danego modelu zostalo wyprodukowanych ponad 2000szt rocznie.... Wiec wydaje mi sie ze kazdy inny model tak samo powinnien posiadac niniejsza homologacje.... Tym bardziej ze np w holandi jest rozgrywany "Puchar BMW Compact".... www.pzm.pl Pisalem maila- nie dostalem odopowiedzi... Dzwonilem- nie bylo osoby kompetentnej ktora by mi mogla odpowiedziec na pytanie, albo wogole nikt sie nie zglaszal.... Wiec moze ktos wie cos na ten temat, albo ma kontakty. Moze mi ktos to moze wszystko wytlumaczyc???