Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: ---DYFER e30 M3-----
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
succi
Czesc

Pytania o dyfer z e30 m3 motorsport z 5.28 i 45%szperung z oznaczeniem TYP 188

Czy oznaczenie dyfra, typ 188 to jest na duzej glowie?
Czy dyfer na duzej glowie mozna p&p wlozyc do "IS'a"?
Czy zamontowanie dyfra na duzej glowie wyklucza homologacja z "IS'a"?
Czy przelozenie oraz szpere z dyfra 188 (mniem duza glowa) bedzie mozna wlozyc do malej "IS'owej" obudowy dyfra, czy sie nie da?

Za odpowiedzi wielkie dzieki

pozdro

MrUw@
Tak 188 to jest średni\duży łeb jak mnie niemyli a 168 to jest mały


CYTAT
Czy dyfer na duzej glowie mozna p&p wlozyc do "IS'a"?

zmieniasz tylko dekiel i chyba flansze półosie i reszta pasuje
CYTAT
Czy przelozenie oraz szpere z dyfra 188 (mniem duza glowa) bedzie mozna wlozyc do malej "IS'owej" obudowy dyfra, czy sie nie da?

niestety nie
rpautosport
TYP 188 to duża głowa. Wszystko pasuję P&P do każdego E30. Nie trzeba nic zmieniać.
W karcie homologacyjnej is'a A5401 nigdzie nie ma mowy o tym jaki konkretny model dyfra jest dopuszczony. Podane są tylko przełożenia, m.in. 5,28:1.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.