stewart
Thu, 28 Jan 2010 - 21:15
Tak sobie ciągle rozmyślam nad dodaniem mocy do mojego V8, wpadł mi do głowy takie pomysł żeby założyć dwie turbiny takie jak są w alpinie b10 zdaje się że to Garrett t25(?) i wgrać program z alpiny? Silnik w alpinie b10 v8 to ten sam co w 540 e39 mam rację? czy może jednak są jakieś większe różnice?
slawo
Thu, 28 Jan 2010 - 23:15
chyba cos Ci sie pomylilo
alpina biturbo to byla e34 a nie e39
w e39 bylo 4.6 litra silnik v8 i zadne turbo
specu
Fri, 29 Jan 2010 - 07:57
Koki
Fri, 29 Jan 2010 - 18:21
Alpina B10 w budzie e39 występowała z dwoma motorami V8 , albo B10 V8 poj.4,6 347KM , albo B10 V8S poj.4,8 z mocą 375KM.
Oba motory zostały sprzedane na licencji do BMW i możemy spotkać je w X5 E53 jako 4,6is lub póżniejsze 4,8is.
I to jest piękne w tej Alpinie , że wszystkie części mechaniczne kupujesz w ASO BMW , a większość osprzętu pochodzi z M62.
A co do przeróbki 540 na Alpinę to bez grubego portfela ani rusz , blok, wał i tłoki , wszystko jest inne.
stewart
Fri, 29 Jan 2010 - 19:55
eee to lipa bo myślałem że to jest bi-turbo. Od czasu kiedy kiedy niepozorne e30 m62b44 które wygląda jak zwykłe 316 skopało mi tylek myśle nad tym żeby coś dmuchnąć, tylko niestety mam ograniczenia budżetowe. Ktoś juz mi napisał że turbo do tego silnika będzie dużo kosztowało i że lepiej założyć kompresor. Podobno do BMW zakłada się głównie Vortechy i Rotrexy? Znalazłem do sprowadzenia Eatona m112 w rozsądnej cenie i mam pytanie czy da się go zmieścić? Samochód ma być typowym szybkim dupowozem więc chciałbym żeby nie był bardzo awaryjny no i żeby to spalanie przy normalnej jeździe zostało takie jakie jest. Doładowanie 0,3 bar. Niestety nie stać mnie na kit od Dinan lub Ess za 20koła więc ewentualnie będe musiał sobie z tym poradzić. Napisze mi ktoś liste części jakie musiałbym zakupić? Chcę sobie zrobić taki mały kosztorys i zibaczyć czy mnie na to stać.
M'OSER
Mon, 01 Feb 2010 - 22:37
jak chcesz to mam kompletny mało używany zestaw kompresora firmy G POWER do tego silnika ,jak interesuje to pisz na priv
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.