Witajcie
Pytanie do obeznanych w temacie.
Po uzbrojeniu budy 320 coupe E46 z 2001r w motor M 3.2 chciałbym uzupełnić auto o komplet odpowiedniego zawieszenia.
Chciałbym się dowiedzieć czy można bez dużych przeróbek przeszczepić kompletne zawieszenie z oryginalnej M3 do 320 ?
Czy te zawieszenia nie różnią się mocowaniami, sposobem montażu? To pytanie nasuwa mi się dlatego, że w sklepach jest wyraźne rozróżnienie na zawieszenia do cywili a do M3. Oczywiście pomijam kwestie rozróżnienia ze względu na odpowiednią charakterystyke zawiasu M3 a cywila ( twardość, skok zawieszenia itd ).
Zależnie od stanu tego zawiasu z dawcy M3 rozważam opcje przeszczepu oryginału bądź kupna dedykowanego gwintu do 320 ( tylko rozwiązania markowe - FK, KW, Koni itd )
Pytanie czy ori gwint wystarcza w zupełności na potrzeby silnika S54 czy jednak odczuje znaczą poprawę wrzucając coś lepszego? ( Poprawę wartą podwójnej inwestycji )
Druga sprawa: czy mogłby ktoś polecić dobry gwint do auta na codzień? Nie chciałbym zataczkować auta ale muszę mieć pewnośc kontroli samochodu o tej mocy i odpowiednią sztywność całosci.
Od razu pomijam TEINa bo M3 na tym zawiasie, którym jechałem zachowywało się jak kamień
Na razie interesuje mnie sama kwestia amorów - nad odpowiednimi wahaczami, łącznikami itd będe zastanawiał się w dalszej kolejności
Dziękuje za odpowiedź