keryou
Sat, 09 Jan 2010 - 18:26
Witam,
Jak w temacie mam pytanie co myślicie o tym silniku M102/M106 z BMW E23 745i, chciałbym go wrzucić do BMW e30 auto ma służyć głównie do driftu oczywiście nie wykluczam tego że od czasu do czasu można pojechać na 1/4 czy też na inne zawody. Na początek chciałbym uzyskać około 300km większe moce w późniejszych etapach.
Pozdrawiam
Karol_e28
Sat, 09 Jan 2010 - 19:36
Poszukaj sobie w tym dziale, temat kilka razy był już poruszany. Masz już silnik czy dopiero szukasz? Bierz zwykłe m30 i uturbiaj. Jedyna i znacząca różnica w budowie to wklęsłe tłoki zmniejszające stopień sprężenia. Reszta to mit
keryou
Sat, 09 Jan 2010 - 20:34
szukałem do 20 strony i tam było mało inf. na ten temat( poszukam dalej ) a silnik już mam. Ale niestety jeszcze muszę dokończyć karoserie, układ hamulcowy, zawias i takie duperele
mrfish
Fri, 22 Jan 2010 - 16:32
Jeszcze natrysk oleju na denko tłoka i zawory w głowicy chłodzone azotem NOS
neranr1
Mon, 25 Jan 2010 - 16:57
Mam takie graty żeby poturbować M30 więc jak coś kontakt na prv - kolektory tłoki wał korby
mrfish
Mon, 25 Jan 2010 - 19:51
A masz moze downpipe z ori 745i?
keryou
Tue, 26 Jan 2010 - 17:49
no mam downpipe
mrfish
Tue, 26 Jan 2010 - 22:40
Do psiedania
mcgiver
Wed, 27 Jan 2010 - 21:20
CYTAT(mrfish @ Fri, 22 Jan 2010 - 16:32)
zawory w głowicy chłodzone azotem NOS
że co ???
może azotowane , a nie chłodzone azotem nos
mcgiver
Wed, 27 Jan 2010 - 21:23
CYTAT(mrfish @ Fri, 22 Jan 2010 - 16:32)
zawory w głowicy chłodzone azotem NOS
że co???
może poprostu azotowane ...
mrfish
Thu, 28 Jan 2010 - 10:36
Z tymi zaworami to masz racje!
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.