Sprawa ma się tak, że na dwumasie z m60b40 oraz docisku są ślady po przegrzaniu... tylko czy normalne jest to że tak to wygląda :
Dwumas trzeba stoczyć odrobinę bo w miejscach przegrzania pojawiły się nierówności.
1. Czy stoczenie nawet tak nie wiele by to wyrównać będzie miało jakieś istotne znaczenie na siłę docisku tarczy?
2. Dlaczego dwumas i docisk są przegrzane symetrycznie w 3 miejscach? Znajomy tokarz sadzi ze w miejscach przegrzania materiał może być cieńszy co spowodowane jest umiejscowieniem sprężyn właśnie w tych miejscach wewnątrz dwumasu, ale z tego co patrzyłem to te sprężyny na moje oko powinny być w drugiej części koła, a nie w tej gdzie przylega tarcza sprzęgła.
3. Chciałbym odrazu zrobić przeróbkę na jednomas.. z tym że jak wiadomo tarcza sprzęgła w v8 nie ma tłumików drgań i czy po takiej przeróbce nie będzie ,,za sztywno,,?