Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Bilstein b6, b8 w audi a4b5 ktoś montował?????????
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Technika jazdy samochodem po zakrętach
silverkrzysiek
witam

Pacjent to audi a4b5 po lifcie 2000 rok

obecnie śmigam na nie markowym gwintowanym zawieszeniu (-55mm) i chciałbym zmienić zawieszenie na bilsteina b6 lub b8

mam dwa komplety spręzyn
1BE -20mm - główny nacisk kłade aby jednak te sprężyny założyć
Eibach pro kit -30mm

auto chce troche podnieść więc czy do springów 1BE -20mm bilstein b6 będzie odpowiedni??
głównie śmigam po mieście ale dosyć agresywnie i chce mieć pewne zawiesznie, które będzie dobrze wybierać dziury

dużo ludzi pisze, że po zamontowaniu b6 w audi a4 ( i nie tylko w tych autach ) auto im się podnosi na seryjnych spręzynach czym to jest spowodowane??
czy w takmi razie jak zamontuje b6 na springach -20mm to zawias sie uzłoży do wysokości seryjnej?? tak mam to rozumieć

Byłbym wdzięczny aby ktoś podzielił sie informacjami po zamontowaniu takiego zestawienie czy to w VW czy w Audi
1BE + bilstein b6

za każde info dziękuje
Norbi1
Bilstein B6 to same amory, więc autko się nie podnosi, B8 to komplet ze sprężynami, ale sporo droższy. W S4 B5 zakładałem B6 i było rewelacyjnie w porównaniu do serii, auto pozostało z takim samym prześwitem i to pozwalalo na dość sprawne upalanie po naszych "autostradach" w porównaniu do mocno zglebionych A4-ek.
silverkrzysiek
własnie kolega montował u siebie bila b6 do audi i autko na seryjnych sprezynach podniosło sie o 1cm
nie znacznie ale zawsze ten jeden cm.

w zerkopolu to potwierdzili że seryjny b6 tak ma....

więc to jest potwierdzone

z gleby -55mm powrót do -30mm w zupełności mi starczy po ostanich przebojach na koleinach itd. nasze polskie kochane drogi
czekam na inne informacje
Jaqo
Maluch po zalozeniu b6 tez sie podnosi i to sporo biggrin.gif
silverkrzysiek
jak sie kupuje w zerkopolu b6 automatycznie oni ustawiaja aby b6 (wysokość) była w stosunku do serie taka sama

jeśli ktoś chce obnizyc zawieszenie o -20 1BE i założy b6 z tym małym "problemem" to autko bliżej paichu bedzie tylko o 1 cm więc nie ma sensu sie w to pakować

dlatego powoli sie poważnie zastanawiam nad b8+eibach pro kit -30mm
bo nie usmiecha mi sie płacić w Zerkopolu ponad 100zł więcej za ten sam amorek

maluszka podniesie bo to lekkie autko tongue.gif
barylax
CYTAT(Norbi1 @ Sun, 03 Jan 2010 - 14:37) *
Bilstein B6 to same amory, więc autko się nie podnosi, B8 to komplet ze sprężynami, ale sporo droższy. W S4 B5 zakładałem B6 i było rewelacyjnie w porównaniu do serii, auto pozostało z takim samym prześwitem i to pozwalalo na dość sprawne upalanie po naszych "autostradach" w porównaniu do mocno zglebionych A4-ek.
b8 to to samo co b6 tylko skrócony skok amora sam amor bez springa b12 to już zestaw
Norbi1
CYTAT(barylax @ Mon, 04 Jan 2010 - 09:21) *
b8 to to samo co b6 tylko skrócony skok amora sam amor bez springa b12 to już zestaw

Zgadza się, B8 z B12 pomyliłem.
silverkrzysiek
czy można do b8 zamontować springi -20mm z zawieszenia 1BE???

nie bedzie za mało jak na b8??
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.