CYTAT(Sputnik @ Sun, 06 Dec 2009 - 02:49)
Będziesz to upychał do e30?
To ja może podpytam czy smok z S50 podejdzie pod miche od e34 która jest konieczna przy swapie?
Smok nie będzie pasował, potrzebny jest smok z E34
CYTAT(yeti24 @ Mon, 07 Dec 2009 - 11:27)
Czy zakładając wałek ssący z m50 do m52 musimy rezygnować z vanosa?-czy źle zrozumiałem?
CYTAT(rennen @ Tue, 08 Dec 2009 - 12:12)
Wałki od M50 z vanosem też mają "emerycki" spec więc szkoda tej rzeźby. Jedyny z tych silników co ma w miarę sensowne wałki to m50 bez vanosa. Dlatego są szybsze od m50 z vanosem i od m52 170 KM.
Wałka bez vanosa nie da się włożyć do M52 czy M50vanos bez przeróbek
- inny jest impulsator na wałku (ta blaszka) i nie pasuje zamiennie, trzeba ostro porzeźbić żeby to dopasować
- do wywalenia Vanos wraz z pokrywą silnika, można też usunąć sam nastawnik z obudowy vanosa (przedniego dekla) i zaślepić otwór zasilający w olej - wtedy pokrywa rozrządu zostaje z silnika z vanosem
- do kompletu z wałkiem potrzebna jest zębatka i śruby mocujące
PS cała przeróbka nie warta zachodu, przerabiałem
CYTAT(wzkurczak @ Wed, 09 Dec 2009 - 00:25)
dobra czy ecumaster poradzi sobie z vanosem?
Tak, można sterować vanosem w M50/M52