Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: M20 B25 + kolektor pod turbo od 524tds
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
Pio
Pytanie teoretyczno praktyczne, czy kolektor z 525tds da się bez przeróbek przeszczepić do głowicy z m20 b25 ?

2 osoby kładły mi taka teorie do głowy, ale wolałem to potwierdzić.




Jesli ktoś to robił, to pytanie nr 2. Diesel nie ma swiec zapłonowych a tym bardziej wystających od boku głowicy nad kolektorem. Jak popatrzylem na zdjęcia tds to wyszło na to, ze zamontowana tam td04 jest na styk z głowicą i zacząłem mieć obawy ze w m20 nie da się tego logicznie bezinwazyjnie zamontować.
rpautosport
Od 525tds nie da rady, ale od 524td E28 lub 324td E30 da radę.
Pipcyk
Tak jak napisal kolega wyzej. Od TDSa bez przerobek nie pasuje tzn gorny rzad szpilek pasuje ale dolny nie. Od 2.4 td pasuje bez problemu i nawet jest "lepciejszy" bo flansze do przykrecana turbo ma na 4 otwory.
jendrek e-30
Hmhm ciekawe mam obydwa kolektory i żaden nie pasuje, to znaczy ten 2.4 da soę zainstalować ale otwory wylotowe nie pasują do kolektora są w połowie poprzykrywane, kolega mój zamontował kolektor od 2.4 td w ten sposób że dorobił kryzy które przykręcił do głowicy a potem przykręcił do tego kolektor od td i działa mu zacnie ale p&p nie pasuje




POZDRO ph34r.gif
Pio
Heh, wiedziałem że tak będzie mad.gif
Pipcyk
Hmm ale otwory na szpilki pasuja. mozna otwory podfrezowac i zgrac w ten sposob glowice z kolektorem
Pancin
Jendrek e-30 ma rację. Nie pasuje P&P kolektor od 2.4. Pasuje jeden rząd szpilek, a na drugi trzeba frezować kolektor, a w żeliwie to nie idzie tak łatwo. Nie wiem jak inni, ale ja podobnie jak Jedrek e-30 mam nawet 2 kolektory od 2.4 (mogę sprzedać jeden), ale bez rzeźby żaden nie podchodzi.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.