Pacjent to E30 z 88 roku, szeroka lampa z ABS'em seryjnym. Zrobilem przekladke zawieszenia na 5x120 i zastosowalem min. zwrotnice od E36 M3 3.2. Z pewnych względów chciałbym zachować seryjny ABS i tu pojawia sie problem. Czujnik przy kole z e30 jest na 2 kable, czujnik z e36 na 3. Czujniki sa różnej długości także nie da sie zastosować czujnika z e30 do zwrotnicy z e36. Mierzylem zwyklym miernikiem oporność na pinach i wychodzi ze w tym czujniku z e36 jeden pin nie ma przejscia do dwóch pozostałych. Zastanawia mnie czy na tym trzecim pinie to nie jest po prostu masa. Czujnik z e36 jest caly plastikowy, z e30 ma metalową obudowe. Może ktoś coś podpowie.

Zdjecia pogladowe:

Czujnik z e36 vs e30


Wtyczka czujnika e30 - 2 piny


Wtyczka e36 - 3 piny