Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: mocniejsze zaciski tył E30
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
Sloid
Witam
Czy ktoś orientuje się może gdzie moge dostać mocniejsze tylne zaciski do E30? Właśnie wróciłem z treningu w białej podlaskiej i zdarzyło nam się tam małe "ups". Ogrinalny zacisk od E30 podczas zaciągania ręcznego (oczywiście hydraulicznego) pękł na pół blink.gif . Na początku powstała koncepcja, że był wadliwy jednak po zaślepieniu prawego tyłu przy zacięcu już jednego zacisku drugi również odmówił współpracy. Cały trening przelataliśmy bez ręcznego i na samych przednich hamulcach :/ prosił bym was o podanie jakiegoś wytrzymalszego zamiennika smile.gif
racesupport
z tego Co mi sie wydaje ale pewien nie jestem, to Z3 M mają zawieche jak w E30 i Compact, a tam hamulce były dość duże i zaciski chyba mocniejsze smile.gif

Taffarel
fail, zawieszenie inne, piasty na bank inne, zaciski tez
wb78
Sloid poczytaj najpierw o czymś takim jak "brake bias" albo po polskiemu rozkład siły hamowania przód tył. Nie można po prostu (praktycznie można wszystko oczywiście) dać lepszych hamulców na tył pozostawiając na przodzie gorszą serię, auto może dziwnie się zachowywać przy próbach hamowania z dużych prędkości itd. (zwykle w aucie większa siła działa na przód, ale to łatwo zauważyć). Jeżeli już koniecznie chcesz stosować jakieś większe zaciski to tylko w komplecie przód+tył. Wg. mnie to jakaś wada fabryczna bo nie spotkałem się w życiu z takim przypadkiem żeby zacisk pękł na pół, hamulce w e30 uchodzą za dość sprawne. Jak potrzebujesz jakichś gotowych pomysłów to polecam www.300mm.de, takie same adaptery pewnie można wykonać w Polsce za mniejsze pieniążki. Pozdro.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.