Santino
Thu, 01 Oct 2009 - 20:30
mcgiver
Thu, 01 Oct 2009 - 20:47
nie znam jakości supersprinta ale te barany wygladają całkiem przyzwoicie ...
Kruszon
Sat, 03 Oct 2009 - 10:20
2 tulejka na sonde jest dłuższa zeby nie siedziała ona w strumieniu spalin, przez co nie bedzie rejestrowany błąd na 2 sonde.
Santino
Sat, 03 Oct 2009 - 10:27
zgadzam sie tylko ciekawe czy sa wystarczajaco odsadzone
Kruszon
Sat, 03 Oct 2009 - 10:41
Wkręć sonde i zobacz czy nie wystaje.
Ja osobiscie odsadzam sonde ( tulejka dł 40mm) zaspawuje dziurę i wywiercam 5mm otwór na spaliny do niej i działa bez zarzutu.
Santino
Sat, 03 Oct 2009 - 10:49
a wiec pierwsza para tulejek ma ok 20mm druga para ma ok 30mm jak wkrecalem sonde od 750i to nie bylo widac jej w swietle rury. ale chyba przemysle ten patent z zaspawaniem bo wydaje sie sensowny. i druga sprawa czy oplaca sie owijac bandazem te kolektory? auto to typowy dupowoz czasem tylko jakies nocne scigi
Mario
Sat, 03 Oct 2009 - 15:56
Nie rozumiem po jakiego grzyba powatał taki post tu na forum.
" odebralem swoje baranki wylicytowane na ebay.de za cale 52euro. nowe niby niemieckiej produkcji teraz pytanie czy owijac je w bandaz termoizolcyjny? jakosc spawow jest ok? tulejka na druga pare sond jest dluzsza i nie wiem czy dodadowo odsadzac sondy zeby nie wyskakiwal blad na kompie"
1.Kupiłeś kurewsko tanio kolektor taniej niż ca zenę złomu i dlatego nie rozumiem po co wogóle powstał ten post
2.Pytasz o jakość spawów- przecież widać że są lekkie przetopy znaczy że spoina przeszła na wylot a nie tylko została na samej powierzni więc spawy są solidne
3.Chińczyk to chyba nie jest - choć cena mocno na to wskazuje
4.Wadą tego typu kolektorów jest to że producent szlifuje spawy co osłabia kolektor i potem peka + jeżeli to chinka używają kwasiaka o grubości poniżej 1.5mm ścianka
5.Termoizolację nie szkodzi założyć ale jeżeli to dupowóz to można zostawić barany na wierzchu
6.Jeżeli tulejki na sondy są za długie to co za problem je skrócić
k64
Sat, 03 Oct 2009 - 18:17
mialem prawie ze identyczne barany zalozone w e36 , bardzo dobrze sie spisywaly tzn nie pękły , szybko natomiast zmienily kolor nawet jak dbalem to nic to nie dalo wiadomo temperatura robi swoje ale sa stopy ktore potrafia po latach sie swiecic? CO do mocy to nie wiem ale klank napewno bedzie rasowy, przynajmniej u mnie tak bylo.
Santino
Sun, 04 Oct 2009 - 05:14
Mario temat powstal po to ze jestem tylko internetowym toretykiem, nie znam sie na spawach tym bardziej na jakosci wykonania kolektorow, jak wiekszosc ludzi nie sram pieniedzmi, wole spytac niz wpakowac sie na mine, tym bardziej ze z tematem baranow w 330CI nie jest takie hop siup.
a wiec w oparciu o wypowiedzi stwierdzam ze raczej mozna odpuscic bandaz termo. natomiast jesli chodzi o tulejki to nie chodzi o to ze sa za dlugie tylko ze sa moga byc za krotkie, jesli druga para sond bedzie za blisko strumienia spalin to bedzie wyskakiwac blad "check engine" kolega kruszon pisal jak to zmontowac zeby banglalo postaram sie zrobic podobnie
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.