wiem temat powraca jak zdarta płyta , ale ja z innej beczki .
Mam parę pytań w sprawie dyfra ze szperą z e34 ix
pytałem na turbo bmw , ale niestety tam wiekszośc siedzi w e30 i e36 , a o e34 nie słyszeli .
Z rysunku na Realoem wynika ze flansze mają unikatowe rozwiązanie; tzn na rysunku widać śrubę m14 o długości 120 mm która jak sądzę łączy oba wielokliny flansz dyfra ze sobą , choć troche sie to kłuci z moimi przekonaniami .
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=33&fg=10Czy faktycznie tak jest ?
Właśnie kupuję taki dyfer i kolo nie może sobie poradzić z wyjeciem flansz z dyfra ciągnąc za półosie, co nie jest żadnym problemem w zwykłych dyfrach nawet ze szperą cierną płytkową.
Mało tego upiera się idiota przy tym że flansze to część półosi ,a nie dyfra , a na wszystkich rysunkach flansza to integralna część dyfra ,a nie półosi.
Kolo już mnie rozwala i nie wiem czy uda mi się ten most wyrwać od niego bo zaczyna mnie wkurz….
Dyfer nie wygląda za ciekawie , ale jak go dorwę to zaraz idzie do piaskowania , i wymiany uszczelnień.
Czy pasują do tego mostu półosie ze zwykłego dyfra , czyli o rozstawie śrub 85mm?
Wizualnie wydaje mi się że tak bo w e34 jest zasada że jeśli flansza zimeringa jest na 6 śrubach to jest mała głowa (rozstaw 85mm) , a jeśli na 8 to duża głowa (rozstaw 94mm). Mam jednak wątpliwości bo z dyfrem ix nie miałem do czynienia dla tego pytam.
co do kwesti cisnienia i jego regulacji to mam konkretny plan który chce wypróbować jak dostane dyfer.