osti!
Wed, 30 Sep 2009 - 02:15
Czy ktos probowal zmontowac takie lub zblizone przelozenie w moscie z 3.2?? Wiem ze z 3,64 nie ma wiekszego problemu ale boje sie ze bedzie za krotkie na codzien i chcialbym wlasnie cos w okolicach 3,46 Intersuje mnie to skad wziac bebechy do najwiekszej glowy jaka ma 3.2?
extremek
Wed, 30 Sep 2009 - 13:34
A z czego wziasc przelozenie 3.64 zeby pasowalo do dyfra z 3.2?
osti!
Thu, 01 Oct 2009 - 12:26
3,64 pasuje z 750i lub M3 e46, tylko wlansie boje sie ze 3,64 bedzie jednak za krotkie na codzien, a 3,46 byloby idealnym kompromisem.
Santino
Thu, 01 Oct 2009 - 23:49
tylko ze w 750 nie bylo szpery, a dyferencjal od M3 e46 nie podejdzie plug and play, bo jest duzo bardziej zaawansowany niz zwykla szpera, gdyz zmienia stopien zaciesnienia w zaleznosci od tego ktore kolo ma wiekszy uslizg
korona
Fri, 02 Oct 2009 - 04:49
CYTAT(osti! @ Thu, 01 Oct 2009 - 12:26)
3,64 pasuje z 750i ....
W 750 jest 3,15
CYTAT(Santino @ Thu, 01 Oct 2009 - 23:49)
tylko ze w 750 nie bylo szpery, a dyferencjal od M3 e46 nie podejdzie plug and play, bo jest duzo bardziej zaawansowany niz zwykla szpera, gdyz zmienia stopien zaciesnienia w zaleznosci od tego ktore kolo ma wiekszy uslizg
W 750 była szpera na zamówienie.
Jak dokładnie działa ten mechanizm w E46? Sterowany jest elektroniką?
Padre8
Fri, 02 Oct 2009 - 07:57
W E46 szpera nie jest sterowana elektroniką.
Fajnie się spina.
W instrukjci jets napisane, że nawet do 100%
osti!
Mon, 05 Oct 2009 - 02:07
Jeśli chodzi o 3,64 z 750i to info od daniela325 bo coś takiego składał, Buni również latał na takim moście.
A pisząc o przekladce nie mam na myśli całego mostu czy szpery tylko samo przełożenie!!!
mcgiver
Mon, 05 Oct 2009 - 15:13
3,45 było ze szperą w E34m30b35 , mam takie w mojej e34m50b25 , niewiem czy to bedzie pasowało do obudowy w e36.
było też 3,64 :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=33&fg=05korona chyba przerabiał tylny wózek w e36 pod dyfer z e34 jak dobrze kojarze .
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.