CYTAT(Cieniu @ Wed, 23 Sep 2009 - 19:58)
Grzesi(E30)k zapewne chodzi ci o to że nie podmienie dyfru, a że jeden użytkownik napisał ze się nie da z wytłumaczeniem to myślisz ze czytam bez rozumu ? zobacz
w tej wypowiedzi chodziło o przewalenie całego dyfru czyli nie samego mechanizmu różnicowego/szpery
czyli czytam ze zrozumieniem bo chodzi mi o sam mechanizm różnicowy!
Więc mam nadzieje ze może ten sam mechanizm bez obudowy by podszedł z innego modelu
///Kruczek/// oczywiście fan tak ale nie do jazdy na codzień
heheh a na tym głównie zależy
Ciekawi mnie czy np. z e34 by samego mechanizmu różnicowego nie spasował, nie próbował nikt tego ?
Mysle nad e34 ze względu na to że to też 5 a kumpel miał 525 i miał w jakimś stopniu blokadę dyfru ponieważ jak się próbowało zakręcić jednym kołem szło z oporem na dyfrze
i ta szła boczkiem całkiem zacnie a miała 12 wentylową motorownie
moja 24ventylownia dopiero pieknie idzie boczkiem , szperę mam z e34m30b35 3,45 zamiast 3,23
.
co do przekładki samych bebechów to musiałbyś miec dokładne wymiary mostów i wszystkich średnic.
może to coś Ci pomoże :w e34 były 2 opcje :
duża głowa -rozstaw otworów na flanszy półosi 94mm ,6xm10 , pokrywa łożysko-zimer 8 śrób
mała głowa -rozstaw otworów na flanszy półosi 85mm ,6xm10 , pokrywa łozysko-zimer 6śrób.
wymary niektórych mostów kiedyś gdzieś podawałem w temacie
korony ...