artix
Wed, 16 Sep 2009 - 17:31
mam w warsztacie sprzeglo 240mm z kolem i zastanawiam sie czy podejdzie bolt on do M50b25
teoretycznie niepowinno byc problemu ale niechce byc rozczarowany
testowal ktos ?
makaveli
Wed, 16 Sep 2009 - 18:23
jezdze na takim setupie
sierRKA
Wed, 16 Sep 2009 - 18:24
łącznie z dwumasem pasuje "jak ulał"
artix
Wed, 16 Sep 2009 - 20:18
ok to moge wysylac do polski do pana Radzikowskiego
a testowaliscie ile Nm daje rade zanim zacznie klekac ?
hz10
Wed, 16 Sep 2009 - 22:29
z niutami jest lipa, przy upalaniu u mnie w serii nie dawało rady tzn jak sie opony rozgrzały to na 1 nie mogłem zerwać przyczepności
pomógł docisk od 3.0d
Łysol
Wed, 16 Sep 2009 - 23:05
Jest sens montować dwumas do upalania ?
makaveli
Thu, 17 Sep 2009 - 08:19
artix - moze lepiej poszukaj jednomasa z m50, do tego mocny docisk plus spiek - komplet od radzika.
ja zostalem narazie przy dwumasie,ale nie moge ejszcze powiedziec jaka jest wytrzymalosc.
na serii i r1r moge sobie strzelac ze sprzegla ile mi sie podoba... i nie robi to zadnego wrazenia. ale to tylko seria.
sierRKA
Thu, 17 Sep 2009 - 21:22
z tego co wiem to nie ma wiekszych rezerw.
u brus_ik-a w doładowanym m52b28 szybko sie poddało.
myslalem o takim setup-ie do m50b25 ale wybralem inny.
jendrek e-30
Thu, 17 Sep 2009 - 21:38
Atrix właśnie uporaliśmy się z takim problemem, przy poprzednim setapie było 300km i 400nm, koło dwu mas nowy docisk plus spiek 4 listki i działało, po przeróbkach różnych rzeczy podkręceniu bosta klękało to pierwsze sprzęgło potem założyliśmy docisk od m50b28 też klęknęło teraz tarcza i docisk 3.0d i działa ale, jak bym się cofnął w czasie to bym u Radzikowskiego złożył dwa w jeden od m50 plus tarcza 3.0d i by na pewno zniosło 400km i 500nm tu na razie działa zobaczymy czy na cwiartce zadziała i przy pełnym ogniu i na slikach
POZDRO
makaveli
Thu, 17 Sep 2009 - 22:04
u brus_ik'a sie poddalo seryjne szybko - a ja potem przejezdzilem rok na tym samym setupie ale nowym seryjnym sprzegle.
nie oszczedzajac wcale.
po rozebraniu sprzeglo bylo w stanie idealnym, zadnych oznak nadchodzacej katastrofy...
imo warto powierzyc sprzeglo specjaliscie.
p.s. jendrek - tworzysz najdluzsze zdania w tym kraju - czytac sie tego nie da.
hz10
Fri, 18 Sep 2009 - 00:05
CYTAT(jendrek e-30 @ Thu, 17 Sep 2009 - 21:38)
Atrix właśnie uporaliśmy się z takim problemem, przy poprzednim setapie było 300km i 400nm, koło dwu mas nowy docisk plus spiek 4 listki i działało, po przeróbkach różnych rzeczy podkręceniu bosta klękało to pierwsze sprzęgło potem założyliśmy docisk od m50b28 też klęknęło teraz tarcza i docisk 3.0d i działa ale, jak bym się cofnął w czasie to bym u Radzikowskiego złożył dwa w jeden od m50 plus tarcza 3.0d i by na pewno zniosło 400km i 500nm tu na razie działa zobaczymy czy na cwiartce zadziała i przy pełnym ogniu i na slikach
POZDRO
tarcza od 3.0d nie pasuje do 2.8b
artix
Fri, 18 Sep 2009 - 19:23
chodzi o to ze wysle tarcze i docisk do polski do radzikowskiego
jest 240 a nie 220 wiec chyba wiekszy potencjal ?
w szwecji nie mam problem kupic gotowca za 2000 zlotych ale kusi mnie aby przetestowac te firme z polski
makaveli
Fri, 18 Sep 2009 - 20:13
ale ta firma jest przetestowana, nie musisz tego robic
hz10
Fri, 18 Sep 2009 - 22:58
czy tam nie jest docisk z samoregulatorem? bo jak tak to dupa ze wzmocnienia
jendrek e-30
Sat, 19 Sep 2009 - 14:30
CYTAT(hz10 @ Fri, 18 Sep 2009 - 00:05)
tarcza od 3.0d nie pasuje do 2.8b
ja nie powiedziałem że kupujesz zakładasz i jest ok jest wiele rzeczy do zrobienia żeby założyć tarczę od 3.0d do m50, docisk też da się założyć do koła od m50 ale to wszystko nie takie proste i nie pasuje wyjął włożył. Docisk z samo regulacją akurat ten od 3.0d seryjnie posiada dwie sprężyny więc wsadzić trzecią nie da się.
ps: może i najdłuższe jak nie mam czasu i piszę w biegu to tak jest, ale da się to przeczytać to nie lekcja J.polskiego
POZDRO
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.