Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: ślizga ;ale co? sprzęgło czy szpera ??
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
mcgiver
od około miesiaca zauwazyłem uslizg w napędzie , ale nie jestem pewny czy to szpera czy sprzegło ?
sprzęgłem nie śmierdzi ,
Ostatnio oszczędzam auto bo nie mam czasu się tym zająć , a tym bardziej że jak zrzucę skrzynie i okaze się że niepotrzebnie .
Jakieś pomysły ?
makaveli
na czym polega ten uslizg, napisz cos wiecej, kiedy wystepuje itd..
mcgiver
wystepuje w sumie raczej na wszystkich biegach jak próbuję depnąc, w przedziale ok 3,5rpm.
wiem ze cos slizga ale za cholere nie mogę wyczuć co .
staram sie nie zyłowac auta jak do tej pory , bo nie mam czasu z tym zrobić.
artix
jak obroty wyskakuja podczas wcisnietego gazu a auto nie przyspiesza to slizga sie sprzeglo


podczas jazdy na wprost (oczywiscie nie po lodzie) odczucia slizgajacej sie szpery sa nie do wykrycia
makaveli
dokladnie, na bank slizga sie sprzeglo.
najlatiwje to sprawdzc - 5ty bieg 2,5k obrotow i gaz do deski. jesli obroty nie ide w parze z predkoscia to sprzeglo.
mcgiver
CYTAT(makaveli @ Wed, 02 Sep 2009 - 11:35) *
dokladnie, na bank slizga sie sprzeglo.
najlatiwje to sprawdzc - 5ty bieg 2,5k obrotow i gaz do deski. jesli obroty nie ide w parze z predkoscia to sprzeglo.

dla mnie by taka teoria tez była oczywista , gdyby nie to ze mam szperę.
przeciez w szperze też sa tarczki które jesli są już wyjechane to będą slizgać na podobnej zasadzie jak sprzęgło . czyż nie ?
artix
zeby to nastapilo to musial bys urwac jedna polos ,
mechanizm roznicowy na to niepozwoli na zadne uslizgi


szpera niema nic do tego
ZbyszekAE86
Mam ten sam problem u siebie.
Przy jeździe bokiem auto wskakuje na wysokie obroty i zwalnia.
Wystarczy strzał ze sprzęgła i jest gitarra.
U mnie nowe sprzęgło, a i szpera jak koledzi piszą nie może sie ślizgać.
U mnie problemem jest docisk który czasami źle łapie.

Pozdrawiam
noorec
U kolegi w 535 e34 jak szpera zegnala sie z zyciem to objaw byl taki ze mielila na jedno kolo, zawsze na to samo. Auto jezdzilo normalnie tylko driftowac w jedna strone jakims trafem nie chcialo, prosty test na spalenie laczka w miejscu rozwial watpliwosci wink.gif
makaveli
szpera nie ma nic do tego,sprzeglo kleka.
mcgiver
dobra widze że inaczej jak organoleptycznie nie rozwieję swoich watpliwosci dry.gif .
ale dzieki za uwagi tongue.gif .
artix
obroty na silniku rosna ale sprzeglo nieprzekazuje momentu dalej na tylni most bo sie slizga co objawia sie brakiem przyspieszenia
ZbyszekAE86
CYTAT(artix @ Wed, 02 Sep 2009 - 12:15) *
obroty na silniku rosna ale sprzeglo nieprzekazuje momentu dalej na tylni most bo sie slizga co objawia sie brakiem przyspieszenia


Nic dodać, nic ująć smile.gif

A..i dodam, że u mnie również sprzęgło nie śmierdziało.
makaveli
mcgiver, kilka osob Cie przekonuje,a Ty ciagle swoje smile.gif
mcgiver
CYTAT(makaveli @ Wed, 02 Sep 2009 - 12:26) *
mcgiver, kilka osob Cie przekonuje,a Ty ciagle swoje smile.gif

do konca to nikt mnie nie przekonał wink.gif , ale zacznę od sprzegła , tyle że niewiem kiedy rolleyes.gif .
a jak sie wkurzę to załozę juz komplet z m57 przygotowany pod projekt do drugiego auta
makaveli
tylko ze w tym e34 pewnie masz jednomasa ,a ztcw m57 to dwumas ?
mcgiver
dwumas
makaveli
to bedziesz zapewne musial zmieniac kolo zamachowe w swojej e34.
Misior
Moze ja Cie przekonam smile.gif
Idąc Twoim tokiem myślenia to auta bez szpery by wogole nie jezdzily - tak najprosciej myslac smile.gif
mcgiver
CYTAT(makaveli @ Wed, 02 Sep 2009 - 14:26) *
to bedziesz zapewne musial zmieniac kolo zamachowe w swojej e34.

zamach jest juz przygotowany do drugiego silnika pod sprzegło z m57 , ale jego raczej nie wykorzystam bo sobie spokojnie czeka na projekcik do drugiego auta


CYTAT(Misior @ Wed, 02 Sep 2009 - 14:37) *
Moze ja Cie przekonam smile.gif
Idąc Twoim tokiem myślenia to auta bez szpery by wogole nie jezdzily - tak najprosciej myslac smile.gif

nie rozumiem twojej insynuacji.... rolleyes.gif
Skiba
zuzyte tarcze szpery objawia sie niespinaniem a tym samym auto bedzie sie zachowywalo jak ze zwyczajnym otwartym dyfrem.
mcgiver
CYTAT(Neo3 @ Wed, 02 Sep 2009 - 16:20) *
zuzyte tarcze szpery objawia sie niespinaniem a tym samym auto bedzie sie zachowywalo jak ze zwyczajnym otwartym dyfrem.

wreszcie jakieś jasne info tongue.gif , jesteś tego pewny??
jesli tak to faktycznie sprawcą zamieszania jest sprzęgło wink.gif .
Skiba
czysta mechanika, sugeruje sobie przypomniec na jakiej zasadzie dziala szpera (plytkowa)
mcgiver
CYTAT(Neo3 @ Wed, 02 Sep 2009 - 20:44) *
czysta mechanika, sugeruje sobie przypomniec na jakiej zasadzie dziala szpera (plytkowa)

przypominać nie ma czego bo jestem mechanikiem z zawodu ale nie samochodowym , a ze szperą lub raczej z jej bebechami nie miałem jeszcze do czynienia poza , wymianą uszczelnień ,wzrokowej ocenie wnetrza i wymianą oleju w niej wink.gif .Samochodami zajmuje sie z zamiłowania , a w pracy papierami dry.gif
tak czy inaczej wiem już ze z rozbiórką zaczne od sprzęgła ..
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.