Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: S52B32 plus kolektor M52TU ze zmienną geometrią
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
rumpel_ski
Witam mam pytanie właśnie sobie popatrzyłem na taki właśnie kolektor i podjąłem pracę aby go założyć do swojego auta co koledzy myślicie na ten temat - pomijam fakt sterowania bo już to rozwiązałem biggrin.gif

Natomiast ciekawi mnie wasza opinia możę ktoś już taki zamontował do silnika z jednym vanosem.
hz10
myśle że ten kolektor będzie mocno dławił silnik bo ma bardzo małe wloty do głowicy mniej więcej 1/3 otworu w głowicy jest zatkana
rumpel_ski
zgadza się wloty główne są moze i mniejsze ale są jeszcze wloty kanałów do wolnych obrotów. co rekompensuje średnicę całości. ja jednak zamontuję ten klektor i dam znać co i jak jak będzie kicha to się wywali - ale są opinie że taki właśnie kolektor zabiera co prawda kilka koni ale daje więcej i niżej moment a mi to jest potrzebne.

tu foto:
hz10
będziesz wiercił dziury w głowicy do wolnych obrotów ? powodzenia, tylko uważaj na kanały wodne
rumpel_ski
ha ha ha no co ty - tak byś zrobił ja zamontowałem i działa - są inne metody podania tam powietrza można zamontować dysze albo przerobić sam kolektor to prosta konstrukcja - a nawet zmierzyłem podciśnienie na każdym z osobna kanale i jest git!!!! Jeszcze tylko hamownię odwiedzę bo mam przypuszczenie że moment jest już od 2500. ??M//





przepraszam za nieposprzątany silnik hahah .
hz10
myśle że po wizycie na hamowni ten kolektor wyleci szybciej niż był tam zamontowany tongue.gif ja montowałem ale w drugą strone do m54b30 i różnica jest taka że samochód ciągnie równo do odcięcia a dół pozostał bez zmian, wcześniej było czuć ewidentną zadyszke powyżej 5.5 tyś
rumpel_ski
masz rację jescze wczoraj auto nie miało siły wkręcac się podczas jazdy ale są sposoby na podanie wiekszej dawki powietrza - i oczywiście steowanie klapą musi działać. spokojnie będzie hamownia będę wiedział - a przekadka traz to około 2 h. i będzie jak wcześniej. no poblemo biggrin.gif
hz10
to jest kolektor typowo eco jak go zdejmiesz to wsadź paluchy w dolot i zobacz jak sie zwęża, wczoraj mierzyłem sam wlot jest około 10mm węższy więc to nie może dobrze wpływać na osiągi
rumpel_ski
witam nie byłem jeszcze na hamowni ale powiem że auto na 100 mniej pali hahaha, jednak jeśli działa klapa w kolektorze a działa bo podłaczyłem jej sterowanie to hmmmm może być niespodzianka. napewno ma auto lepszy dół to czuć i powyżej 5000obr/min jest jakby jakiegoś kopa dostawało hmmm się zobaczy hamownia rozwieje wszystkie głupie odczucia ha ha ha ha.
rumpel_ski
i już po temacie proszę o zamknięcie kupa kupa kupa he he he ale klapa z momentem robi swoje jednak potem buuuuu i nic

mcgiver
co sie stało ? wykres rozwiał subiektywne odczucia ? wink.gif
Taffarel
hahahaaaa... stawiam, ze, tak jak od 5000 byl przyrost momentu, tak od 5500 byl wyrazny spadek mocy... hamownia prawde Ci powie wink.gif ps. poka poka wykres tego moda wink.gif
rennen
Wystarczyło spytac, a nie wyrzucic kasę na kolektor i haownie... ten kolektor jeżeli chodzi o osiągi to zupełna kupa i wiadomo to conajmniej od paru lat smile.gif
puz
poraz kolejny "a nie mówiłem" cool.gif
rumpel_ski
powiem tyle S52B32 na tym kolektorze rozwija moc 204 koni. moment 196NM he he ale porażka. natomiast co do częsći to jak bym miał je kupić to bym się nie bawił w te składanki he he .
Taffarel
laugh.gif laugh.gif
daniel325
i to jest post!
-pomysł
-realizacja
-spostrzeżenie

fajnie że to przetestowałeś smile.gif
piotres
CYTAT(daniel325 @ Thu, 10 Sep 2009 - 23:20) *
i to jest post!
-pomysł
-realizacja
-spostrzeżenie

fajnie że to przetestowałeś smile.gif


+1

Jakby kazdy tak chetnie dzielil sie swoimi doswiadczeniami i spostrzezeniami to bylibysmy druga szwecja .

Brawa dla kolegi, a ze nie wyszlo ...no trudno tongue.gif .
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.