Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: 328 e36 i LPG
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
williams1
Na wstępie przepraszam wszystkich którzy poczuli się urażeni, bo wiem że LPG to nie jest tu popularny temat ale... potrzebuję auta typu kombi, czasami coś muszę zapakować i z LPG bo rocznie robię minimum 45 tyś km a to wciąż najtańsze paliwo. Może ktoś ma doświadczenie z takim połączeniem silnika i zasilania LPG. A po prostu to auto bardzo mi sie podoba. Z gory dziekuje za wszystkie opinie, nawet te w stylu "daj se spokój" :-)
Pozdrawiam
rottie
CYTAT(williams1 @ Fri, 31 Jul 2009 - 18:28) *
Na wstępie przepraszam wszystkich którzy poczuli się urażeni, bo wiem że LPG to nie jest tu popularny temat ale... potrzebuję auta typu kombi, czasami coś muszę zapakować i z LPG bo rocznie robię minimum 45 tyś km a to wciąż najtańsze paliwo. Może ktoś ma doświadczenie z takim połączeniem silnika i zasilania LPG. A po prostu to auto bardzo mi sie podoba. Z gory dziekuje za wszystkie opinie, nawet te w stylu "daj se spokój" :-)
Pozdrawiam

No ale co chcesz uslyszec? Silnik to silnik czyli sie da.
williams1
CYTAT(rottie @ Fri, 31 Jul 2009 - 19:31) *
No ale co chcesz uslyszec? Silnik to silnik czyli sie da.

Takie hasło słyszało wielu moich znajomych, np w golfie IV 1,6 SR i teraz auta nie jadą ani na gazie ani na benzynie, czyli jednak chyba nie zawsze się da. A usłyszec chce kogos kto np. jezdzi takim autem i jest zadowolony albo jezdzil i sie pozbyl bo byla kupa z makiem...
GIB
Bo tak to jest, że wybebeszone Seicento które ma 59 KM na przelocie i stożku jest SR, a 328i touring LPG nie.
Niemniej jednak znajomy ma 528i z gazem i lata na tym bezproblemowo, wszystko jak zwykle zależy od gazownika i doboru komponentów.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.