Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: m52b28 pod nos
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
Bastec
Witam.
Wlasnie zakupilem bmw 328 coupe z uszkodzonym silnikiem tzn glowica. Planuje troszke wzmocnic auto poprzez zalozenie instalacji nitro. Przed zlozeniem silnika chce go przygotowac do tej operacji i oczywiscie usprawnic ile sie da. Planuje wypolerowac kanaly dolotowe i wylotowe w glowicy, oraz zamontowac barany od m3. Tyle z moich pomyslow . Co jeszcze mozna zrobic majac rozebrany silnik zeby zwiekszyc jego moc ??
arek-lin
Założyć kolektor dolotowy od M50B25
Bastec
juz zamowiony , kol. wyd. tez. co jeszcze , chodzi mi bardziej o obróbke glowicy , uszczelka metalowa ?? jest sens ?? Samochod ma byc uzytkowany na co dzien, a strzaly nitro tylko sporadycznie.
choody
Wg. mnie powinieneś zrobić podstawowe mody jakie się stosuje w b28 (kolektory lekka obróbka głowicy) kompa masz siemensa więc ciężko go ugryźć. Więcej nie ma sensu bo ten nos to zapewne nie jest direct port 50KM na gar tylko prosta instalacja z jedną dyszą +50 - prawda??A tą głowicę to jak miałeś uszkodzoną?? Może od razy warto ją wysłać do 2b na regenerację + lekką modyfikację??

pozdrowionka
Bastec
wlasnie odebralem glowice okazalo sie, ze glowica nie jest peknieta i w 100% sprawna wiec zajme sie polerowanie kanalow i docieraniem zaworow , zamowilem nowe hydropopychacze oraz uszczelniacze zawrowe. instalacja nos bedzie taka : http://www.allegro.pl/item691151164_nx_pod...cja_400_zl.html
Bastec
glowica wlasnie sie przygotowuje do montazu i powstalo pytanie , okazalo sie ze kol. wyd. m3 ma wieksze kanaly wyd. niz srednica wylotu z glowicy czy mam to powiekszac czy zostawic jak jest ??
choody
przydało by się powiększyć, ale jaka jest grubość ścianek żeby bezpiecznie to zrobić to już Tobie nie napiszę

pozdrowionka
Bastec
powiekszania nie bede ryzykowal bo bardzo blisko sa kanaly wodne . lada dzien bede mogl przedstawic kilka fotek.
Bastec
Witam.
Wstepne dzialania z m52b28 zakonczone , czyli kanaly dolotowe i wydechowe idealnie wyczyszczone i wygladzone , nie polerowalem bo nie starczylo mi cierpliwosci i sprzetu. Zamontowany kolektor ssacy od m50b25 + kolektor wydechowy od m3 (barany) , usuniete katalizatory , wydech koncowy g-power (taki juz byl) , no i "najwazniejsze" wkladka K&N zamiast standardowego filtr powietrza smile.gif (tez bylo). Tak wyglada :





A tak wyszlo na hamowni :



moment obrotowy 269NM , czyli spadl , to mnie wlasnie martwi.

Pytanie jest jak go poprawic zeby wrocic przynajmniej do serii czyli okolo 280NM nie tracac KM ??
rumpel_ski
po pierwsze trzeba wymontować te kolektory od S50.
Bastec
why ??
ww#296
mysle ze z oryginalnym wydechem (barany zostają) miał być około 220 KM i moment ok chopciaz hamownie inercyjne nie podaja momentu obrotowego prawidłowo tz max tego momentu nie podaja.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.