Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: s50b32 + naped z m52b28 ?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
Gallardo
Witam. CZy taki zestaw wogole ma sens ? Silnik s50b32 + sprzeglo , a reszta ukladu napedowego z 328 skrzynia - wal - dyfer -polosie ? Przelozenie dyfra to 2.93 jak to bedzie przekladalo sie na dlugosc biegów ?
Mario
Wydaje mi się że skrzynia od 2.8 czy 2.5 podchodziła ale pod s50b30 a nie s50b32
Grzesi(E30)k
Skoro Getraga z S50B32 podłączają do M50 to myślę że i w drugą stronę tez się da.

Ale czy 2.93 nie będzie zbyt hardkorowo długi ??
makaveli
nie bedzie.
3,15 byl dla mnie za krotki w poprzednim setupie
Gallardo
miales s50b32 skrecony ze skrzynia 5b z 323/328 + dyfer 3.15 z 325 ?

Jest ktos w stanie obliczyc jak bedzie wygladala predkosc na poszczególnych biegach ?
Jackson
Sprzęgło od S50B32 nie będzie pasowac do wałka skrzyni biegów, inne grubości.
osti!
Wszystko ze soba zamiennie pasuje, bez problemu.

polecam: http://www.m-forum.de/kalkulator/getriebe/index.html

obecnie w swjej e36 posiadam skrzynie 6b z 3.2 podpieta do m54b30 (wczesniej m52b28) na sprzegle z m3 3.0, na dniach bede montowal zamach z m20 bo jest duzo lzejszy. Generalnie te skrzynie pasuja ze soba zamiennie i nie ma problemow przy takich swapach. Z 2.8 wszystko Ci podejdzie i powinienes byc zadowolony smile.gif
wojciech28
Odkopię lekko temat...posiadam silnik m52b28 ze skrzynią z m50b20, czyli w sumie taka sama jak w m52b28, aczkolwiek chciałbym właśnie do m52b28 założyć skrzynię 6biegową od s50b32. W internecie wyczytałem, iż się da, tylko potrzebny jest do tego też wał od M'ki oraz łapa. osti! z tego co wyczytałem to jesteś w stanie mi coś pomóc smile.gif
ramazan
w e36 mam załozona skrzynie od e46 M3-6 biegów na silnik 2,8 ,dwumas ori ,docisk ori ,tarcza jest od e39 m5 ma wiekszy wieloklin.Łapa pod skrzynie jest od e36 s50 b32 ,wał od 325 tds skrócony i wyważony + szpera 3,15 duża głowa.
wojciech28
I jak to się sprawuje w e36 ? Opłaca się robić ?
racesupport
skrzynia 6b jest ciężka... do czego auto potrzebujesz ? jak do dupowożenia to można poskładać smile.gif
osti!
Skrzynka z M3 E36 3.2 podchodzi po zastowsowaniu:

- wal z M3 3.2 lub skracanie i wywazanie Twojego,
- w przypadku walu z M3, potrzebujesz flansze dyfra na 6 srub,
- lapa skrzyni z M3 3.2 lub lapa z e36 w wersji z automatem,
- wybierak z M3 3.2
- dwumasa i sprzegla moga zostac z m52, mozna zalozyc z M3 lub dowolne inne konfiguracje. M3 e46 ma wiekszy kieloklin na walku sprzeglowym wiec tarcza z tego modelu odpada przy tej skrzyni.
Osobiscie mam teraz nowy dwumas z 330i, tarcze sprzegla z M3 3.2, docisk z samogerulatorem z M3 E46 i wszystko dziala bardzo dobrze. Mozliwosci konfiguracji sprzegla, tak jak napisalem wczesniej, jest wiele.
6b skrzynka jest ciezsza od 5b ale jesli ma to byc auto na codzien lub poprostu do normalnej jazdy to 6b jest swietna sprawa.
jankes
do skrzyni 6b niema wogole czesci wiec jak padnie cokolwiek to musisz wymienic cala. 5b do upalania duzo lepsza, 6b po bulki,sprzegla z 3.0 i 3.2 sa takie same
jankes
waga 6b bez oleju to jakies 47-48kg
ryczko100
No a 5B ze 28.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.