Grawer10
Wed, 01 Jul 2009 - 14:23
Od dłuższego czasu zbieram wszelkie informacje na temat tego kit cara. Ale w końcu nadszedł czas aby powiedzieć sobie czy przystępuje do realizacji, czy odpuszczam projekt. Dlatego przed podjęciem ostatecznej decyzji, zakupiłem instrukcję montażu tego samochodu w firmie FFR. Instrukcja doszła, ma prawie 600 stron, i wyjaśniła mi wiele moich wątpliwości. Jeżeli ktoś jest zainteresowany takim projektem, z chęcią, podzielę się z nim instrukcją.
Jedenasty
Wed, 01 Jul 2009 - 14:28
jak możesz to zapodaj na jakiś serwer albo e-mail pracowityczlowiekATgmail.com
pzdr
Grawer10
Wed, 01 Jul 2009 - 20:07
CYTAT(AWSA @ Wed, 01 Jul 2009 - 14:28)
jak możesz to zapodaj na jakiś serwer albo e-mail pracowityczlowiekATgmail.com
pzdr
Przepraszam, rzeczywiście nie podałem kontaktu do siebie. Już prostuje swój błąd.
Jordan.Tomasz@gmail.com
Jakub87
Sun, 05 Jul 2009 - 17:35
Świetnie wygląda ten kit car na zdjęciach, zresztą inne kit cary FFR też wyglądają nieźle. Z jakim silnikiem i skrzynią masz w planach go składać? Manual jest w formie elektronicznej?
Jedenasty
Mon, 06 Jul 2009 - 09:46
niestety w wersji papierowej
pzdr
Grawer10
Mon, 06 Jul 2009 - 22:26
Parę wyjaśnień dla wszystkich zainteresowanych. Instrukcja w wersji papierowej z ogromną ilością fotografii, wydrukowana na papierze w formacie chyba leter, jeśli dobrze pamiętam, każdą stronę trzeba wkładać do ręcznie do skanera, bo podajnik nie ustawiania ich tak, aby je równo zeskanować. Czeka mnie praca ręczna na moim skanerze, bo cena zaproponowana mi przez punkty usługowe, jest taka że taniej kupić tą instrukcje w Stanach niż zeskanować w Polsce. Po zakończeniu skanowania podam informacje dla wszystkich, którzy byli by zainteresowani tą instrukcją. Proszę o cierpliwe oczekiwanie.
Jeżeli chodzi o plany GTM-a, to chcę zastosować silnik LS2 z Corvetty, do którego można łatwo dokupić zestawy, które mogą podnieść moc do 550 KM. Ale problemem w tym projekcie nie jest silnik tylko skrzynia. Aby kupić coś naprawdę sensownego, trzeba wydać duuuużo pieniędzy. Dobra 6 biegowa skrzynia ze szperą to koszt min 12 k$, czyli prawie 2.5 raza więcej niż silnik. Cały czas szukam jakiegoś sensownego cenowo i technicznie, w Stanach, Australii i Wielkiej Brytanii. Jak już znajdę jakieś fajne rozwiązanie nie omieszkam się ze wszystkimi podzielić. Szukam za to, opinii na temat hamulców firmy StopTech.
Jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenie z tą firmą proszę o informacje.
Kubek
Mon, 06 Jul 2009 - 22:54
T56 nie wystarczy?
Grawer10
Tue, 07 Jul 2009 - 07:27
Niestety, nie można zastosować tej skrzyni, bo układ napędowy tego kit cara, potrzebuje innej skrzyni. W tym modelu, podobnie jak w Ultimie GTR i GT40 silnik umieszczony jest centralnie, a skrzynia biegów za nim. Dlatego najpopularniejszą skrzynią u wszystkich którzy budują te kity, jest odwrócona skrzynia Porsche, która ze względu na zapotrzebowanie, osiąga już ceny zbliżone do skrzyń przeznaczonych do tego typu konstrukcji sportowych. Zerknij na strony tych producentów, to lepiej poznasz te konstrukcje.
http://www.factoryfive.com/gtmhome.htmlhttp://www.ultimasports.co.uk/Default.aspxhttp://www.gt40.co.uk/gt40.html
Colin
Tue, 07 Jul 2009 - 11:54
Uzyj odwroconej skrzyni ZF z audi fwd
Wyjdzie tosamo co skrzynia z porsche za psie pieniadze.
Grawer10
Tue, 07 Jul 2009 - 15:47
Sądzisz ze przeniesie 740 Nm momentu?
Colin
Wed, 08 Jul 2009 - 00:32
Przez jakis czas napewno
Zasadniczo moze nawet dlugo podzialac.
Grawer10
Wed, 08 Jul 2009 - 08:58
Do pierwszego mocniejszego depnięcia, na pewno popracuje. Z jakim najmocniejszym silnikiem współpracuje ta skrzynia? Z tego co wiem, większość mocnych Audi to modele Quatro, ale nie za dobrze znam tą markę.
Colin
Wed, 08 Jul 2009 - 12:45
To jest podstawowa skrzynia uzywana przy budowaniu replik gt40 itp. Ogolnie niewazne z jakim wspolpracuje - wazne ile wytrzymuje
Grawer10
Wed, 08 Jul 2009 - 19:32
Po przeglądzie wpisów na forach amerykańskich i angieskich, które opisują te skrzynie jako zło konieczne, jeżeli niema już nic innego to skrzynia z Audi. Jako lepszą (????????????) podają skrzynie z Renault 30, lub 21 turbo.
http://www.gt40s.com/
Grawer10
Wed, 22 Jul 2009 - 12:41
Instrukcja już zeskanowana, jeżeli kogoś interesuje, proszę o informacje na prv. a odpowiem jak to załatwić
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.