Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: e28a motor 3,5
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
paoloz
witam
na warsztacie bmw e28 m20b20
blacharsko samochód ideał ,zero dzwona blacha git.Chce wsadzić 3,5 211hp i moje pytania
-wał od czego zastosować czy wytrzyma seria
-dyfer e-szpera czy wytrzyma
-z jakimi problemami moge sie bujac
do tego bede miał dawce e32 z tym motorem i manualem
moim zdaniem to będzie pikuś ale chce wiedzieć wcześniej bo może robił ktos taką opcje
dziekuje za jakiekolwiek info
no i prosze o fotki jak ktoś takiego stwora sprodukował wink.gif
240Z
- Wał bierzesz od E28 z M30.
- Dobrze zaspawany dyfer przeżyje samochód, ale na ulicę nadaje się średnio. Najlepsza opcja to tzw. "duża głowa", np. z E32, ze szperą oczywiście.
- Sprecyzuj o jakie problemy może chodzić? Psuć może się wszystko, od elektroniki po najdrobniejszą mechaniczną pierdółkę.

Na twoim miejscu z miejsca wywaliłbym katalizatory (wnioskuję, że chodzi o ostatnie europejskie M30 211KM, a nie wcześniejszą, niezdławioną wersję 218KM?), wystarczy że dorobisz przejściówki (mini dystanse) pod sondę Lambda i będzie ok. Sprawdź stan przepływomierza i silniczka krokowego, a także resztę elektroniki - w każdym starym aucie jest z tym problem.
paoloz
oki super tłumik ma byc podobno z kwasówki tak klient przynajmnej chce
najbardziej martwie sie o to przeniesienie napedu a co do szpery to musi być 100% bo na tor
Gepard
Dlaczego ma byc 100% jak na tor?? nie rozumiem tego??
Karol_e28
- e-szpera spokojnie wytrzyma
- nie wszytskie dyferencjały z e32 oraz e34 pasują o e28, najrozsądniejszym przełożeniem będzie 3.25, 3.45. W e28 masz cztery górne mocowania dyfra a na deklu masz mocowanie po lewej stronie lub po środku. Po zmianie dekla oraz flansz podpasujesz do e28 dyfer z e30.

Z tego co pamiętam będziez potrzebował sanki od m30 z e28

Polecam lekturę
http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...sa%3DG%26um%3D1
paoloz
dzieki Karol właśnie o to mi chodziło
338i
póki motor na wierzchu proponuję wsadzić wałek z wcześniejszych M30..ma 272* okw zamiast 265*..na dzień dobry dostajesz trochę koni w prezencie, w zależności od kondycji silnika po optymalizacji powinno być 230-240hp, wałek mozesz wziąśc z: e12 528, 528i, e24 630cs 633csi, e23 728-733, jednym z większych problemów moze być przepływomierz (bardzo cięzko dostać w tej chwili sprawny) i silnik krokowy..pozatym to świetny, nieśmiertelny motor wink.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.