Koyote83
Tue, 30 Jun 2009 - 12:30
Witam,
Czy mógłbym prosić o wasze zdanie na temat tego autka??? Warto???? Kiedyś ujrzałem na ulicy i ujął mnie za serce
Wiem że to nie muscle ale... korci żeby do niego się przesiąść
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8768199Oczywiście nie chodzi mi o ogłoszenie choć ciekawe czy rzeczywiście chodzą w tej cenie w tym roczniku. Bardzo proszę o opinie o samochodzie samym w sobie
Jedenasty
Tue, 30 Jun 2009 - 14:52
silnik Northstar i wszystko jasne, generalnie nie lubiany silnik problem np. z częścią uszczelek silnika, lubi cieknąć, a pomysł poprzecznie ustawionego V8 z tym śmiesznym automatem dyskfalifikują go jak dla mnie, fakt jak jest sprawny to przyjemnie się tym wozi ale nic ponadto, robienie czegokolwiek praktycznie wymaga albo demontażu silnika albo conajmniej przedniego pasa
pzdr
maxZ
Tue, 30 Jun 2009 - 18:03
A jak to jest z prowadzeniem się takiego pojazdu?
Koyote83
Tue, 30 Jun 2009 - 18:49
Dzięki za odpowiedź. Dla mnie wątek do zamknięcia. Jeśli by mnie czekały takie problemy to ja dziękuję za tą przyjemność
Jedenasty
Tue, 30 Jun 2009 - 21:35
CYTAT(maxZ @ Tue, 30 Jun 2009 - 18:03)
A jak to jest z prowadzeniem się takiego pojazdu?
jak dla mnie na codzień ok, taka zajefajna balia bardzo komfortowa
Koyote83
Tue, 30 Jun 2009 - 21:38
AWSA a co byś polecił co fajnie jeździ a nie zrujnuje portfela??
O Trans AM 1971-73 nawet nie marzę nie mówiąc już o 1969
Trzeba skromnie zaczać w świat V8 wchodzić
Jedenasty
Tue, 30 Jun 2009 - 21:45
a to zależy od budżetu, do czego wóz ma posłużyć no i czy ma być to sedan, coupe czy inne rodzaj
pzdr
Koyote83
Tue, 30 Jun 2009 - 21:47
CYTAT(AWSA @ Tue, 30 Jun 2009 - 21:45)
a to zależy od budżetu, do czego wóz ma posłużyć no i czy ma być to sedan, coupe czy inne rodzaj
pzdr
Zakładany budżet 30-35 k
Wóz ma być na codzień, ładnie się zbierać i raczej sedan lub coupe. Broń Boże combi
Ostatnio mnie ten caddy zafascynowal jako fajny dupowoz. Niemniej jednak sportowa zylka drzemie w człowieku...
Jedenasty
Tue, 30 Jun 2009 - 22:17
z coupe poszukał bym
camaro/firebird/trans am 4gen - V8, conajmniej 280KM i mnóstwo Newtona
Vaxhual Monaro - V8 jak wyżej
Pontiac GTO
Lincoln Mark VIII - wygodne duże coupe i bardzo comfortowe, także V8 choć to już nie to samo co SBC
z sedanów z V8 to ciężko znaleźć coś dobrego w tej cenie w dodatku z V8
pzdr
Koyote83
Wed, 01 Jul 2009 - 07:15
SBC??? Ostatnio przyglądam się Caddy STS
Nie znam się jednak co i jak z silnikami
To Eldorado chodziło w innym motorze? Na Alledrogo nędznie, trzeba by z USA ciągnąc lub do USA się wynieść
Jedenasty
Wed, 01 Jul 2009 - 09:32
SBC = Chevy Small Block
pzdr
Jedenasty
Wed, 01 Jul 2009 - 15:07
a skoro myślałeś o STS to większy budżet a wtedy to bym pomyślał o CTS-V albo Dodge Charger R/T Daytona
pzdr
Koyote83
Wed, 01 Jul 2009 - 15:24
CTS-V piekna maszyna
Chargerka sobie dzisiaj skladalem na stronce Doge
Jedenasty
Wed, 01 Jul 2009 - 15:36
Jeździłem oboma i są wypas !
pzdr
PistonPL
Sat, 25 Jul 2009 - 01:36
STS to dłuższy o parę drzwi Eldorado. Albo odwrotnie, Eldorado to obcięty STS, jak kto woli.
oba były oferowane z tym samem zestawem silników, z których jedynie słusznym jest Northstar V8 4.6L 32v. jednostka 4.9 to bardzo stara konstrukcja. pali dwa razy tyle generując o połowę mniej mocy.
wbrew temu co AWSA pisze, nie jest to zła jednostka. jej problem to potwornie drogi serwis, dlatego albo się o ten silnik dba, albo wymienia na nowy. naprawa to droga i dość skomplikowana operacja.
generuje to ciut ponad 300kucy, popartych sporym momentem obrotowym i bardzo płynnie działającą skrzynią.
główna wada to FWD, ale to nie są pojazdy sportowe, więc można przymknąć oko. miałem STS'a sprzed liftu i uważam że bardzo komfortowe auto za rozsądne pieniądze.
na upartego można z tego coś przyrzeźbić, bo Northstary były używane do wielu sportów za oceanem i jest sporo gratów do tego... tylko po co ?
zarówno STS jak i Eldorado zostały wycofane z produkcji na początku tego milenium (2002 chyba). CTS to już załkiem inna maszyna, RWD, nowa płyta podłogowa itd.. ale to nie te pieniądze.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.