Hej !
Nie widziałem takiego cuda, ale może troszkę Ci pomoże co napisze. Silnik N52B30 można obejrzeć w każdym dobrym ASO "na stojaku" - w Krakowie np. w M-Cars. Gdy już obejrzysz to cudeńko zauważysz że jest nieco bardziej "kwadratowy" od M54Bxx, tzn. Długość jest "na oko" mniejsza od M54 (max. taka sama), natomiast wydaje się zdecydowanie szerszy.
Co do mechaniki więcej nie chcę się wypowiadać bo żaden ze mnie spec w tym temacie.
Jeśli chodzi natomiast o elektrykę to spraw jest kilka
1). CAS zamiast EWS
2). Pojazdy z N52 są całkowicie CAN'owe, co z jednej strony utrudnia zycie, a z drugiej można dość prosto symulować moduły
niezbędne do pracy a niechciane w naszym biorcy (np. ABS+DSC).
3) CAN jest rodzielony na PT-CAN, K-CAN System, LWL-MOST, + K-Pheriperials (np. w nowej 7-ce). Ma to o tyle znaczenie że pomiędzy PT-CAN (więc między DME a rzesztą świata),
jest CAN-Gateway.
Suma sumarum, mająć dawcę silnika + kompletnej elektryki można zacząć rzeżbić. W związku z tym że wg. mnie to byłby pionerski swap, pasowało by też jakieś narzędzie do analizy CAN'a
(np. kttóraś z kart Vector'a + zacny soft) i troszkę doświadczenia
.
Wg. mnie elektryka jest jak najbardziej wykonalna o ile tylko dawca będzie kompletny. Później (po odpaleniu), można zacząć usuwać zbędne moduły zastępując jej symulatorem(ami).
Pozdr
M.K.
p.s.
Gdybyś porywał się na elektrykę mógłbym co nieco pomóc o ile dawcą byłby E6x