CYTAT(Grzesi(E30)k @ Tue, 02 Jun 2009 - 18:03)
ZF lub częściej sie posypać. Puścić plame, zaciąć się. Ale źle nie jest chodź jak znajdziesz Getraga do M50 (ja nie widziałem jeszcze żadnego) to bierz bez zastanowienia bo o ile Getrag nawet z mega ubytkami oleju nadal pracuje wzorowo to ZF rzęzi jak by miał się zaraz zablokować i wysypać. (chodź ja na takim nakręciłem już z 5000km)
CYTAT(choody @ Tue, 02 Jun 2009 - 18:31)
Ja kupiłem m50b25 non vanos z e34 92 rok z getragiem - więc dużego problemu w znalezieniu nie ma:)Z tego co wiem duże łączniki są w getragach małe w zf, a getrag z m20+m50b25 to fakt zły pomysł.
Getrag jest na małym łączniku, ZF na dużym. ZF wytrzymuje sporo więcej, ma szersze koła zębate i jest montowana w najmocniejszych wersjach BMW z "małymi szóstkami" (M3, 328, 528). Getrag jest do słabszych wersji, jest mniejsza i delikatniejsza, wyskakujące biegi i huczące łożyska to częsta przypadłość.
Getraga łatwiej dostać, jest ich co najmniej 20 razy tyle co ZF... Niemniej nawet Getrag wytrzymuje sporo i mogę śmiało go polecić, mimo ostrego użytkowania i duuużo większego momentu i mocy nie mam z nią większych problemów.