Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jaki most do e30 m20 b25 na wyścigi??
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
noelnx
Witam,aktualnie mam most 3.73 zespawany,chciałbym wiedziec czy jezeli załoze np. 4.27 to moje auto zrobi sie szybsze na 1/4 ??
k64
u mnie np. w e36 3,45 z 1,8i jest lepszy w mb0b25 niz seryjny dluzszy z 2,5
bono-e30
oczywiscie że sie zrobi, tylko 4,27 to już jest mała głowa, a one niestety są mniej wytrzymałe od duzej, 4,10 ze szperą bedzie dobrym rozwiązaniem mimo że mała głowa to wiadomo szpera jest troche bardziej wytrzymała, no chyba ze zwykły tez zaspawasz, ale nei polecam spawania dyfra, klęknie Ci szybko zawiecha z tyłu.
k64
juz smigam na malej glowie 2 lata i narazie ok, zaspawany od 2 tygodni narazie ok, o 2 dlugosci dostaje seryjna 2,5
bono-e30
nie porównujmy e36 z e30, całkiem inne przełozenia dyfra, skrzyni etc.

PS. Chyba troche przesadzasz z tym 325 smile.gif
k64
serio cool.gif doklanie 1 i 2 bieg jest o te 2 dlugosci mocniejszy i tak juz pozostaje az do mety, odciecie na 5 biegu przy 220km/h . No ale do E30 tez moze podejsc taki most no nie?
bono-e30
nie. z e36 nie wsadzisz dyferencjału do e30, chyba że z compacta bodajze do 95.r
k64
aa to sorki za moje ot, ale silnik m40 z e30 to taki sam jak w e36 pierwsze modele 113km wiec myslalem ze to samo ...
pumao
Jeździłem praktycznie na większości dyfrów na b25 i powiem, że 4.10 to po prostu bajka. 4.27 jest już za krótki...
Pytanie jeszcze jakie wyścigi, ale jak sprinty to tylko 4.10. pzdr
noelnx
panowie - robie mianowicie tak:most z 5teczki e34 o przełozeniu 4.45 podobno rózni sie tylko kopółka z tyłu-po zmianie na kopółke z e30 z duzą głowa ma pasowac idealnie.v-max jakie chce osiagnac to 180km/h dół ma byc bardzo mocny - generalnie auto ma słuzyć do driftu a sporadycznie do scigania - wiec podczas sprintu bede poprostu ruszał z dwójki.
bono-e30
jak już Ci pisałem, potem kolega poprawił, tylk o4,10

dyfer z e34 jak juz to przełozenie 4,44 , do 91r. były takie same jak w e30 różniły sie tylko deklem
dekiel przekładasz z dużej głowy (dla ułatwienia duża głowa ma dekiel na 8 śrub) ,

PS. Dekiel z duzej głowy - w sumie prawie rarytas, chyba że kupsiz z dyfrem smile.gif
pavoolon
do ilu rozpędza się na poszczególnych biegach m20b25 z dyfrem 3,91 albo 4,10? u mnie jest dwojka do 90 a trojka do 140 ale nie wiem jakie jest przełożenie...
przem
3.91: 1-48;2-84;3-132;4-182
a co do opisanych przez Ciebie predkosci mnie to wyglada na 3.64
noelnx
na 100% jest to 3.73 bo miałem identycznie na dwójce do 90 a na trójce do 140km/h dam znac jak autko bedzie sie zachowywało na 4.45 ale z tego co widze u kumpla który załozył 4.27 do e30 po swapie na m50b25 bo jest bardzo krótka jedynka - przy paleniu koła komicznie wolno sie obracaja i dym pojawia sie stosunkowo późno.
pavoolon
no i jak z tym krótkim dyfrem?


cały czas się zastanawiam jaki jest optymalny do 325, żeby mieć najlepszy czas na 1/4 mili. niby krótkie biegi lepsze ale trzeba wcześniej wrzucać następny, na którym moment na kołach jest już dużo niższy. no i długa jedyna i dwójka to chyba lepiej, co z tego że się wolniej wkręca jak szybciej nabiera prędkości... nie znalazłem nic innego więc wejdzie 3.64, zobaczymy jak będzie w połączeniu ze zmienionym kompem i trochę wyższą odcinką
k64
ja mam 3,45 , skrzynia i dyfer z 1,8 e36 , mala glowa (pasuje do e30) , na cwiarke lepiej niz seria. (calosc w 2,5 mb0b25) . i taki ci polecam, krotszy juz robi gorsze czasy. 1 i 2 bieg sa takie fajne ze wysowam sie 2 dlugosci do przodu przed seria i tak zostaje az do konca. pozdro
pavoolon
w tej skrzyni piątka nie jest nadbiegiem tylko ma przełożenie 1:1? przy jakich prędkościach odcina na dwójce i trójce?

w sumie chciałem wrzucić 3.91 ale nie znalazłem nic ciekawego więc będzie na próbę ten 3.64. aktualnie mam takie przełożenia, dzisiaj kręcone komórką więc trochę chaos na filmie ale widać o co chodzi:) aha, silnik siedzi w E28:

http://www.youtube.com/watch?v=PvVzFe17Qx8
Pipcyk
CYTAT(bono-e30 @ Tue, 12 May 2009 - 13:07) *
no chyba ze zwykły tez zaspawasz, ale nei polecam spawania dyfra, klęknie Ci szybko zawiecha z tyłu.


Przy zaspawanym po jakims czasie jest wrazenie ze tyl auta plywa. Zalozylem tuleje poliuretanowe i jest juz dlugo spokój. Ja mam przelozenie 4.10 na malej glowie jedynka troche krotka ale pozatym ok.

OT: w bmw jest dyfer a nie most
Gallardo
KOD
calosc w 2,5 mb0b25


KOD
u mnie np. w e36 3,45 z 1,8i jest lepszy w mb0b25 niz seryjny dluzszy z 2,5


Fajny silnik tongue.gif Chyba z Vw biggrin.gif ?
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.