Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Problemy z komputerem
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
Mastercio
Witam,

Od dłuższego czasu walcze z silnikiem M106 wciśniętym do E30. Okazało się że nie mam gdzie podłączyć dwóch czujników w tylnej części, oryginalnie montowane w obudowie sprzęgła. Jak mi się zdaje jeden z nich odczytuje obroty, a drugi położenie wału (Lub coś takiego tongue.gif ) Czy jest jakiś sposób obejścia lub oszukania sygnału z tych czujników do komputera? Czy można je przenieść na przód silnika?
Bardzo mi zależy na wykorzystaniu oryginalnego komputera i wiązki z tego silnika.

Pozdrawiam, Krzysiek.
rpautosport
CYTAT(Mastercio @ Tue, 05 May 2009 - 22:52) *
Witam,

Od dłuższego czasu walcze z silnikiem M106 wciśniętym do E30. Okazało się że nie mam gdzie podłączyć dwóch czujników w tylnej części, oryginalnie montowane w obudowie sprzęgła. Jak mi się zdaje jeden z nich odczytuje obroty, a drugi położenie wału (Lub coś takiego tongue.gif ) Czy jest jakiś sposób obejścia lub oszukania sygnału z tych czujników do komputera? Czy można je przenieść na przód silnika?
Bardzo mi zależy na wykorzystaniu oryginalnego komputera i wiązki z tego silnika.

Pozdrawiam, Krzysiek.


Najproście będzie wywiercić otwory pod czujniki w skrzyni biegów w miejscach, gdzie znajdują się w oryginalnej skrzyni do tego silnika.
Karol_e28
Tak jak napisał rpautosport, albo kupić skrzynię z wejściem na czujniki
Mastercio
Mam jeszcze jedno pytanie. Jeśli koło zamachowe nie ma "kołeczka", tj. znaku odniesienia dla jednego z tych czujników, czy stosując koło zamachowe z kulką jako znaku odniesienia (E12 M30b28 L-Jetronic) czy ta kulka będzie odczytywana jako też tzw. kołeczek, znak odniesienia?

Z góry dzięki, pozdrawiam.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.