MODEL:
- Toyota Corolla AE86, 1987r.
SILNIK:
- Evo 8, 4G63 ustawiony wzdłużnie
UKŁAD DOLOTOWY:
- kolektor ssący Magnus
- filtr stożkowy Pipercross
- orurowanie custom made/Samco
UKŁAD WYDECHOWY:
- 3" Greddy
UKŁAD PALIWOWY:
- wtryski HKS 650
- pompa zew Walbro 255
ELEKTRONIKA:
- powered by GUL
- remap by VTG
UKŁAD CHŁODZENIA:
- orurowanie custom chłodnica+wentylator evo8
UKŁAD NAPĘDOWY:
- skrzynia BMW
- przekładka skrzynia/silnik made by http://www.tok-frez.pl
- sprzęgło Radzikowski
- dyfer Nissan S13
ZAWIESZENIE:
- gwint XYZ/Tein
- stabilizatory Tanabe
- drążki reakcyjne tein
- cale zawieszenie tył od s13 z regulowanymi wahaczami Tein
INTERIOR:
- zegary temp oleju/wody; oil press, boost, rmp
- klatka made by Trela
- fotele kubełkowe Bimarco Futura
- pasy Sabelt
BODY KIT:
- ładny
- wszystko co możliwe w plastiku
PODZIĘKOWANIA:
- Toyota Marki/Żerań
- VTG Crew
- Daniel from JDL
-wszyscy którzy ubrudzili palce przy projekcie
na początku się zastanawialiśmy jakie auto zbudować...
wybór padł na popularną Toyote Corolle AE86
Treluch obspawał dokładnie karoserie i wstawił klatkę
wjechał zawias od Nissana S13
silnik od Evo 8 pasuje jak by był stąd
drobne zabiegi kosmetyczno/blacharskie
skrzynia biegów i sprzęgło od BMW
lakierowanie odbyło się w ASO Toyota Marki
układ wydechowy 3" Greddy
pierwsze działania marketingowe
całą elektrykę ogarnął GUL
już blisko końca
przerwa w pracy
strojeniem na hamowni zajął się GS
pierwsze testy na Dorodnej wypadły pozytywnie
najpiękniejszy element auta
pierwszy oficjalny trening odbył się bez awarii