Sloid
Thu, 16 Apr 2009 - 12:05
Witam wszystkich
Aktualnie jeżdże astrą f MV6 i samochodzik jest bardzo przyjemny ale za jakieś pół roku planuje zmiane na coś nowego. Potrzebuje jakiegoś kombi bo często coś przewoże w aucie. Myśle nad E46 touring z wyżej wymienionym silnikiem od M5, ale nie wiem czy taki swap jest możliwy (wiem, że nie ma rzeczy niemożliwych ale chodzi mi o to czy się mieści w komorze silnika bez większych problemów). I jak by wyglądał rozkład mas w takim aucie? Zdaje sobie sprawe z tego, że silnik do lekkich nie należy ale kombi ma cięższy tył więc może by się to jakoś zrównoważyło? Auto ma jeździć na codzień i być proktyczne, czyli klima ma działać i całość pozostać funkcjonalna. Jeśli możecie, wyraźcie swoje opinie na temat takiej "zmoty"
Skrzypass
Thu, 16 Apr 2009 - 13:25
Na mobile.de widziałem pare razy M3 E46 G-Power z tym silnikiem więc zmieścić się zmieści
Just
Thu, 16 Apr 2009 - 13:50
http://sosen.webd.pl/Skoro da sie wszczepic do E28 to i do E46 sie uda.
Pogadaj z PUZem.
Sloid
Thu, 16 Apr 2009 - 14:25
Tak, jak napisałem na samym początku - wiem że wszczepić się da bo przy odpowiednim nakładzie finansowym nie ma rzeczy niewykonalnych. Jednak mi chodzi o SWAPA w miare prostego do wykonania, po którym auto będzie funkcjonalne, więc nie wchodzi w gre przesuwanie przegrody ani powiększanie tunelu. A masz jakiś kontakt do PUZa?
makaveli
Thu, 16 Apr 2009 - 14:27
nie wiem jak to wygalda w e46,ale do e36 ten silnik nie wchodzi plug and play. jest problem z miska,smokiem itd.
arek-lin
Thu, 16 Apr 2009 - 14:37
Tu masz jego stronę:
http://www.puz.com.pl/ i zakładkę kontakt
Sloid
Thu, 16 Apr 2009 - 23:41
dzieki, zapytałem jak by to widział i zobaczymy co z tego wyjdzie.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.