Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Nadsterownosc w E34?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
rottie
Czy sa jakies sposoby zeby ustawic zawias zeby moja 540i byla bardziej nadsterowna?
Domyslam sie ze w standardzie jest bardziej nacisk na podsterownosc zeby sie ludzie nie pozabijali smile.gif
Sa jakies budzetowe sposoby zeby to zmienic?
Mr.Chester
Teoretycznie miekki stabilizator z tyłu by pomógł
piotres
Albo meski negatyw z przodu .
Raceboy
Szpera 100% plus negatyw z przodu.
rottie
Z tego co google powiedzialo wychodzi na to ze przod negatyw a tyl rozbieznie...
Jakies konkretne wartosci?
Da sie to ustawic na standardowym zawiasie w takim zakresie? Jakies budzetowe sposoby bez wymiany zawieszenia?

CYTAT
Szpera 100% plus negatyw z przodu.

Jakos E-szpera do mnie nie przemawia. Po tym jak mi jedna nawalila nie ufam im poza tym przeskakiwanie szerokich opon jest na maksa wkurzajace. Wydalem kase na kupno i przerobke z M5 i chcialbym z nia zostac.
piotres
PNM pisal ze E-szpera w 540 e34 wrecz zwiekszyla podsterownosc rolleyes.gif .

Co do negatywow z przodu - ile sie da tongue.gif . Najprosciej i profi bedzie zakup camber plate'ow . Niestety nie znam budowy zawiasu w e34 wiec co do kowalskich metod to nie podpowiem.
Blaid
Miękki stabilizator z tył pogłębi podsterowność...
rottie
CYTAT(k-meal @ Tue, 14 Apr 2009 - 18:53) *

Dzieki! Bede kombinowal smile.gif Caly czas sie zastanawiam czy jej nie sprzedac i nie kupic M3, stad te budzetowe kombinacje
Karol M5 E34
Moim zdaniem masz za miękkie zawieszenie.

Moja 540 jest tylko troche obniżona i utwardzona i przy najmniejszej okazji idzie bokiem.

Wogule nie odczuwam podsterowności, w żadnej sytuacji.

Jeżdziłem M3 i moim zdaniem 540 lepiej i chętniej łapie boka.
jankes
dokładnie tak jak napisał Karol, mam równierz 540i w manualu , i strasznie mieki tapczac jest to w serii, twarde zawieszenie ,gwint - tedy droga imo.
rottie
CYTAT(jankes @ Sun, 26 Apr 2009 - 21:16) *
dokładnie tak jak napisał Karol, mam równierz 540i w manualu , i strasznie mieki tapczac jest to w serii, twarde zawieszenie ,gwint - tedy droga imo.

Po ostatnim driftdayu nauczylem sie ze technika tez mozna duzo naprawic; wiecej recznego, mniej rybki bardzo pomaga. ...Poza tym wywalilem wszystko od foteli w tyl, co tez robi roznice.Caly czas sie ucze. A zawias moglby byc twardszy swoja droga.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.