Czy sa jakies sposoby zeby ustawic zawias zeby moja 540i byla bardziej nadsterowna? Domyslam sie ze w standardzie jest bardziej nacisk na podsterownosc zeby sie ludzie nie pozabijali Sa jakies budzetowe sposoby zeby to zmienic?
Mr.Chester
Mon, 13 Apr 2009 - 23:07
Teoretycznie miekki stabilizator z tyłu by pomógł
piotres
Mon, 13 Apr 2009 - 23:11
Albo meski negatyw z przodu .
Raceboy
Mon, 13 Apr 2009 - 23:20
Szpera 100% plus negatyw z przodu.
rottie
Mon, 13 Apr 2009 - 23:31
Z tego co google powiedzialo wychodzi na to ze przod negatyw a tyl rozbieznie... Jakies konkretne wartosci? Da sie to ustawic na standardowym zawiasie w takim zakresie? Jakies budzetowe sposoby bez wymiany zawieszenia?
CYTAT
Szpera 100% plus negatyw z przodu.
Jakos E-szpera do mnie nie przemawia. Po tym jak mi jedna nawalila nie ufam im poza tym przeskakiwanie szerokich opon jest na maksa wkurzajace. Wydalem kase na kupno i przerobke z M5 i chcialbym z nia zostac.
piotres
Mon, 13 Apr 2009 - 23:43
PNM pisal ze E-szpera w 540 e34 wrecz zwiekszyla podsterownosc .
Co do negatywow z przodu - ile sie da . Najprosciej i profi bedzie zakup camber plate'ow . Niestety nie znam budowy zawiasu w e34 wiec co do kowalskich metod to nie podpowiem.
Blaid
Tue, 14 Apr 2009 - 15:27
Miękki stabilizator z tył pogłębi podsterowność...
Dzieki! Bede kombinowal Caly czas sie zastanawiam czy jej nie sprzedac i nie kupic M3, stad te budzetowe kombinacje
Karol M5 E34
Mon, 20 Apr 2009 - 09:44
Moim zdaniem masz za miękkie zawieszenie.
Moja 540 jest tylko troche obniżona i utwardzona i przy najmniejszej okazji idzie bokiem.
Wogule nie odczuwam podsterowności, w żadnej sytuacji.
Jeżdziłem M3 i moim zdaniem 540 lepiej i chętniej łapie boka.
jankes
Sun, 26 Apr 2009 - 22:16
dokładnie tak jak napisał Karol, mam równierz 540i w manualu , i strasznie mieki tapczac jest to w serii, twarde zawieszenie ,gwint - tedy droga imo.
rottie
Sun, 26 Apr 2009 - 23:03
CYTAT(jankes @ Sun, 26 Apr 2009 - 21:16)
dokładnie tak jak napisał Karol, mam równierz 540i w manualu , i strasznie mieki tapczac jest to w serii, twarde zawieszenie ,gwint - tedy droga imo.
Po ostatnim driftdayu nauczylem sie ze technika tez mozna duzo naprawic; wiecej recznego, mniej rybki bardzo pomaga. ...Poza tym wywalilem wszystko od foteli w tyl, co tez robi roznice.Caly czas sie ucze. A zawias moglby byc twardszy swoja droga.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.