yog
Fri, 10 Apr 2009 - 16:44
kto mi powie do czego sluza zaznaczone elementy w kokpicie tego auta? jest to audi 80 b2 w sedanie, ktore scigalo sie w plaskich, stoi w Audi Forum.
[img=http://img26.imageshack.us/img26/3694/kokpitb2racingu.jpg]nie jest to oczywiscie quiz a raczej prosba o pomoc do czego to moze sluzyc. wspolnie łatwiej znalezc rozwiazanie.
wiele jest fotek na necie gdzie mozna zoabaczyc jakies rozwiazania o ktorych wiadomo nie wiele - wrzucajcie tutaj to bedzie mozna głowkowac.
YOG pozdrawia.
etam
Sat, 11 Apr 2009 - 19:02
wygląda to jak hebel do odpalania jak w ursusie :-)
Robb666
Sun, 12 Apr 2009 - 15:01
Dzwignia spadochronu?;P
marccin
Mon, 13 Apr 2009 - 23:24
to przy lewarku : najpewniej regulacja siły hamowania , jeden pedał obsługuje dwie pompy hamulcowe gdzie proporcje regulowane są siłą dzwigni .. tak wiem strasznie mądrze to napisałem ale tu masz przykład
http://www.timms-autoteile.de/d/main.html otwórz ten link potem otwórz ta zakładke w katalogu: Bremsen + Zubehör i na początku bodaj 56 strony masz rysunek pedałów wilwood'a z tym ustrojstwem tu działa poprostu fizyka , natomiast to drugie ...... tu już sie poddaje teoretycznie może to być wszystko i nic
yog
Tue, 14 Apr 2009 - 08:00
i owszem myslalem ze to korektor tylko nigdy nie widzialem korektora na linke.
zastanawialem sie czy to drugie to nie jest cos w stylu prosty hebel do wł/wył nawiewu na szybe.
podczas deszczowych jazd kierowca wlaczal cieple powietrze na szybe a gdy bylo sucho nawiew byl wylaczony. nigdzie tam w kabinie wnie widac panelu sterowania nawiewem.
YOG
franki
Tue, 14 Apr 2009 - 15:25
CYTAT
podczas deszczowych jazd kierowca wlaczal cieple powietrze na szybe a gdy bylo sucho nawiew byl wylaczony. nigdzie tam w kabinie wnie widac panelu sterowania nawiewem.
patrząc na tą fotę pierwsze moje skojarzenie było podobne, to nie jest raczej WuRC żeby miało szyby które nie zaparują.
dejv667
Tue, 14 Apr 2009 - 17:01
CYTAT(marccin @ Mon, 13 Apr 2009 - 23:24)
natomiast to drugie ...... tu już sie poddaje teoretycznie może to być wszystko i nic
ssanie?
yog
Wed, 15 Apr 2009 - 23:14
pierwszy raz widzę taką rurkę w klatce.
może mi ktos objaśnić czemu tak na skos?
YOG
marccin
Thu, 16 Apr 2009 - 19:40
Yog , odpowiedż brzmi : a bo tak mi sie podoba (rzekł twórca klatki) . Innej raczej nie ma
Albert
Thu, 16 Apr 2009 - 20:47
CYTAT(yog @ Wed, 15 Apr 2009 - 23:14)
pierwszy raz widzę taką rurkę w klatce.
może mi ktos objaśnić czemu tak na skos?
YOG
mocowanie magla, bo często jest tak ze przednia ściana grodziowa nie ma siły utrzymać magla w miejscu i na zakrętach chodzi wszystko
Albert
Thu, 16 Apr 2009 - 20:49
CYTAT(yog @ Fri, 10 Apr 2009 - 16:44)
kto mi powie do czego sluza zaznaczone elementy w kokpicie tego auta? jest to audi 80 b2 w sedanie, ktore scigalo sie w plaskich, stoi w Audi Forum.
[img=http://img26.imageshack.us/img26/3694/kokpitb2racingu.jpg]nie jest to oczywiscie quiz a raczej prosba o pomoc do czego to moze sluzyc. wspolnie łatwiej znalezc rozwiazanie.
wiele jest fotek na necie gdzie mozna zoabaczyc jakies rozwiazania o ktorych wiadomo nie wiele - wrzucajcie tutaj to bedzie mozna głowkowac.
YOG pozdrawia.
dolne to na pewno regulacja rozkładu siły hamowania, to jest linka która pracuje w dwóch kierunkach,
to górne to nie wiem
grzespe
Fri, 17 Apr 2009 - 13:04
Moze to byc regulacja stabilizatora......
yog
Mon, 01 Jun 2009 - 22:21
za cienki przewód na paliwo. więc co?
Y
Albert
Mon, 01 Jun 2009 - 22:22
regulacja siły hamowania na tylną oś
piechur
Mon, 01 Jun 2009 - 23:25
ale przeciez za recznym jest regulowany korektor...?
marccin
Tue, 02 Jun 2009 - 18:16
zawór odcinający paliwo
kidzio_r5gtt
Mon, 08 Jun 2009 - 12:01
zawór odcinający tylne hamulce
yog
Mon, 08 Jun 2009 - 16:28
a po co odcinac tylne hamulce?
poza tym to trochę nie wygodne usytuowanie tego zaworu aby w trakcie jazdy nim wachlować i odcinać tylny hampel.
auto ma podnośniki pneumatyczne (chyba - widoczne przy zastrzałach klatki do podłogi z przodu). może uruchamianie tego zestawu?
wężyk mi pasuje na sterowanie czegoś pneumatyką.
Y
srbenda
Mon, 08 Jun 2009 - 16:45
Aby zrobić ładny burnout
rowin
Tue, 09 Jun 2009 - 08:48
Tak jak pisał Kidzio jest to zawór odcinający tylne hamulce a dokładniej inny typ hamulca postojowego. Wciskasz hamulce i przekręcasz zawór i masz tak jakby zaciągnięty ręczny.
franki
Tue, 09 Jun 2009 - 18:44
czyly takie cóś co trzymie ciśnienie w układzie tylnych hampli
yog
Tue, 09 Jun 2009 - 20:25
well.....
powiedzcie mi po co to trzymanie cisnienia w stricte wyścigowym aucie?
nie jest to jakiś tuning szit do kopcenia kapci tylko rasowy ścigant.
czy to jakiś substytut hamulca postojowego (jest tam hydrołapa ale nie blokowana na postój chyba)
burnout? nie wierze.
btw chyba macie racje.
Y
franki
Wed, 10 Jun 2009 - 10:18
co by się z górki nie stoczył, bo poco montować zwykły mechaniczny ręczny to waży a tutaj mamy zaworek i po sprawie. a hydro łapa po zaciągnięciu chyba sama opada i nie ma możliwości zaciągnięcia na stałe.
Grawer10
Sat, 01 Aug 2009 - 20:36
Nie widzę nigdzie wyłącznika instalacji elektrycznej, która zgodnie z załącznikiem "J" musi być wyłączana z wnętrza i na zewnątrz samochodu.
yog
Sun, 02 Aug 2009 - 22:42
hebel wewnetrzny znajduje sie mniej wiecej na srodku siedziska pasazera (gdyby tam bylo); metalowa puszka i czerwony obracany uchwyt.
zewnetrzny pewnie na przedmin podszybiu....
Skiba
Sun, 02 Aug 2009 - 23:31
oczywiscie zewnetrzny widac na jednym jak i na drugim foto
guzior
Sat, 05 Sep 2009 - 20:27
Może nie klasyczne, a rallycrossowe pytanie:
Co to jest za czujnik na wlocie do turbo:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa0843ba153ef710.htmldlaczego we wszystkich rallycrossowych autach katalizator jest na koncu układu wydechowego?
Albert
Sat, 05 Sep 2009 - 20:48
czujnik backpressure
Miniac
Sun, 06 Sep 2009 - 15:13
CYTAT(guzior @ Sat, 05 Sep 2009 - 19:27)
Może nie klasyczne, a rallycrossowe pytanie:
Co to jest za czujnik na wlocie do turbo:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa0843ba153ef710.htmldlaczego we wszystkich rallycrossowych autach katalizator jest na koncu układu wydechowego?
moglby to byc czujnik obrotow turbosprezarki, co by bylo najrozsadniejsze by unikac wpadania w "surge", ale tak zamontowanego jeszcze nie widzialem, wiec pewnie jest to dokladny mapsensor by badac podcisnienie w dolocie i rowniez uniknac zbyt wysokich obrotow wirnika.
katalizator na koncu przezyje znacznie dluzej, a i tak rozgrzeje sie do wlasciwej temperatury podczas katow, w codziennej eksploatacji byloby to bardzo trudne. Dodatkowo montowany na koncu jest latwy do wymiany/podmiany na tlumik/rure
a kupic identyczny mozesz np tu:
http://www.racetechharnessing.co.uk/sensorsbtw. dlaczego w rallycrosowym aucie jest plombowana zwezka?
k11
Mon, 07 Sep 2009 - 21:40
Bo tako rzecze regulamin. Ma być i ma mieć 45mm.
r.
guzior
Mon, 07 Sep 2009 - 21:48
CYTAT
Bo tako rzecze regulamin. Ma być i ma mieć 45mm.
Dodam jeszcze ze jak wymieniana jest turbina w trakcie zawodow to razem ze zwezka, ktora rowniez jest juz splompowana z niaa (tak przynajmniej miał Per Eklund i jeszcze ktorys zawodnik) czyt. nie wymiania sie samej turbiny.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.