Jak w temacie.
Brakuje mi "pare" koni na gorze (moc nie rosnie do konca jak powinna w S50B32), z ciekawosci wpialem w uklad paliwowy manometr i przeciagnalem do kabiny kierowcy i okazalo sie, ze cisnienie paliwa trzyma nominalne 5 bar do ok 6 tys obrotow, potem do odcinki nieznacznie ale jednak spada - do 4.5 bar, czasem troche bardziej.
Z tego co mi do tej pory poradzono, przyczyny moga byc trzy - filtr, regulator cisnienia, pompa.
Filtr paliwa jest nowy, ALE oryginalny od M3 nie bardzo miescil sie pod autem, zalozylem inny - jest krotszy, ma ta sama grubosc. Tyle, ze jest od ukladu 3.5 bar - czy przez to moze miec mniejsza maksymalna przepustowosc ?
Regulator cisnienia - czy problem z cisnieniem nie wystepowalby w calym zakresie obrotow?
Pompa oryginalna kosztuje ponad 400 € dlatego chcialbym najpierw wykluczyc inne opcje.