lucaass
Tue, 10 Mar 2009 - 18:54
witam
mam wrazenie ze moj m52b25 powyzej 4 tys obrotow powiedzmy jeszcze na 2 czy 3 zamiast bardziej sie wkrecac lapie jakby mula.
jakby z dolu byl silniejszy. mial ktos moze taki przypadek?
pzdro
SONIC
Tue, 10 Mar 2009 - 19:11
sprzeglo
jendrek e-30
Tue, 10 Mar 2009 - 21:17
hahhahahahahahahahhaha sprzęgło dobre. Pompa paliwa, zaworek ciśnieniowy na listwie, to podstawa a dalej trzeba dlubać
wzkurczak
Tue, 10 Mar 2009 - 22:15
no nieźle niewpadł by na to ze to sprzegło, jedrek moze umnie tez jest problem ze sprzegłem
arczi27
Tue, 10 Mar 2009 - 22:46
jak sie uporasz z tym zamulaniem to podpowiedz cos ciekawego ja mam ten sam problem
lucaass
Thu, 12 Mar 2009 - 20:21
nie wiadomo czy od tego, ale narazie auto jest rozkrecone bo przy katalizatorach spawy puscily i przedmuchy byly ze juz glosno chodzilo. okazlo sie tez ze juz uszczelki od kolektora byly wydmuchane i dmuchalo. moze wiec jak dmuchalo na boki to lambdy zle zczytywaly ?? jutro bedzie skrecona no i zobaczy sie czy od tego. bo pozatym cos duzo pali. przy spokojnej 15 / 100 w miescie
arczi27
Mon, 16 Mar 2009 - 20:08
lucaass czy moze poradziłes sobie z tym zamulaniem na obrotach???????
Kudzior
Tue, 17 Mar 2009 - 02:02
Mam to samo w mojej e60 530d m57tu, wyczytałem na forach ze warto wyczyścić filtry zaworków podciśnienia turbiny i egr ii to zazwyczaj zalatwia sprawe ale w mojej jest taka sprawa ze turbine mam sterowana elektronicznie a nie podcisnieniem i jestem tam gdzie przedtem ma kto jaki pomysł?
lucaass
Tue, 17 Mar 2009 - 15:54
a ja nie mam turbiny wiec nie ma co czyscic ;/
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.