arczi27
Tue, 03 Mar 2009 - 21:34
Witam. Silnik pochodzi z e36 którą jezdzilem i krecilem oporowo wszystko działało tak jak potrzeba
. Cały zespół napedowy został przełozony do e30 poczym po jazdach testowych obiawiało sie brakiem paliwa w maksymalnym zakresie obrotów tuż przed odcięciem i w trakcie tykania, pierwszą usterke jaka dojzalem to spuchniete przewody paliwowe zostały one zamienione orginalnymi BMW i zero poprawy nastepny pomysl to wymiana pompy paliwa z tej samej e36. I wygląda to tak na postoju raz odcina raz nie a w trakcie jazdy gdy zmienie bieg MAX przy 6000obr. to jedzie i nie zamula ale gdy go dociągne np. na drugim biegu do konca i wbijam 3 to koniec 5sec. sie zastanawia czy pojechac czy nie
PANOWIE I CO WY NATO????????????????????????????????????????????????? z gory dziekuje
arczi27
Wed, 04 Mar 2009 - 20:24
moze kto sie spotkal z taką ustereczką?
wzkurczak
Wed, 04 Mar 2009 - 21:16
ja sie spotkałem ale samo przeszło, szefie
mcgiver
Wed, 04 Mar 2009 - 21:21
do sprawdzenia wydajnośc pompy ;conajmniej 875cm^3 /30sekund, przy natęzeniu prądu max 5 amper.
w dalszej kolejności filtr paliwa , jesli jest czysty ,a wydajność za niska to pompa do wymiany.
również sprawdz czy nie spadło podciśnienie z regulatora ciśnienia, znam taki przypadek i właśnie brakowało mocy powyżej 5tyś rpm.
arczi27
Wed, 04 Mar 2009 - 21:43
podcisnienie jest napewno na miejscu bo jeszcze zmieniałem ten przewodzik a na 2 pompach paliwa jedna m20b25 i droga m50b25 jest identyczny objaw sprobuje jeszcze jutro zamienic regulator cisnienia od m50 WZkurczaka
arczi27
Wed, 04 Mar 2009 - 21:47
AA filtr paliwa chwilowo ominiety
mcgiver
Wed, 04 Mar 2009 - 21:51
CYTAT(arczi27 @ Wed, 04 Mar 2009 - 21:47)
AA filtr paliwa chwilowo ominiety
no fajnie pewnie już wtryski zasyfiło
arczi27
Wed, 04 Mar 2009 - 21:56
nie raczej nie niebylo jeżdzone
arczi27
Wed, 04 Mar 2009 - 22:10
jeszcze jedna ciekawostka to taka ze jak zapiełem morsika na przewodzie zwrotnym z lisfy to jedzie dokonca bez problemu jak zła ale zato brak równego biegu jałowego
mcgiver
Wed, 04 Mar 2009 - 22:28
no to już wiesz gdzie szukac...
arczi27
Sun, 15 Mar 2009 - 15:20
wymieniłem regulator paliwa i nic z tego niepomogło
arczi27
Sun, 15 Mar 2009 - 15:26
A podpowiedzcie mi koledzy jak sie ma skrzynia biegów m20 do m50 czy da sie to zaadoptowac???
(sprzeglo dwumas)
szaddy
Fri, 27 Mar 2009 - 07:12
Skrzynia od m20b25 wchodzi na m50. Tylko niewiem jak z dwumasem. Ja złożyłem na zwykłym kole zamachowym. A i skrzynia troche krzywo leży. 5ty bieg ciezko wchodzi i poduszki lubi oberwac.ale to nie problem.
Grzesi(E30)k
Sun, 29 Mar 2009 - 00:21
taaa prawie zaden problem kij w to ze pod obciążeniem po dupie dostanie wał i pare rzeczy po dordze.
btw.coś kiepsko to spasowałeś bo u mnie na takim setupie były wszystkie biegi ;]
Tez miałem getraga 260 z m20 w m50 i powiem że średnio to pasuje sam fakt przekręconej skrzyni w lewo o te 15-20* wydaje sie być pryszczem przy problemach z jej wypoziomowaniem tak aby nie rwało gumy na wale i nie wysrywało uszczelnienia wałka zdawczego.
Więc albo ZF albo ori mityczny getrag do M50
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.