adrek88
Wed, 25 Feb 2009 - 14:31
Witam jak w temacie proszę o wypowiedzi dodam że mam chip wsadzony i autko jest troche żwawsze od dołu. Teraz czy dalej inwestowć czy robić swap do M50B25 Vanos? Pozdrawiam adrek.
zaq1982
Wed, 25 Feb 2009 - 14:58
Przy tej wadze auta to zabawa zaczyna się od pojemności 3,5. B25 są ok ale szkoda kasy na taki swap bo po miesiącu okaże się że i tak jest mało.Temat wałkowany 12394739563 razy na wszystkich forach BMW oraz na tym.Używaj szukajki! Pozdr.
SONIC
Wed, 25 Feb 2009 - 15:08
Tylko swap m50b20 nie nadaje sie do niczego
adrek88
Wed, 25 Feb 2009 - 15:12
Ok dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam. A dużo było by roboty jak bym wsadził tam M54B30? Bo rozmawialem z gosciem od swapu i mowil ze wystarczy silnik przelozyc a reszta zostaje moja tj. sktzynia, wał i dyfer to prawda czy trzeba zmieniać dyfer na ten z M50B25. Bo jak bedzie za dużo roboty to chyba na razie najtańszą opcją jest swap na M50B25.
hz10
Wed, 25 Feb 2009 - 20:18
skrzynia od b20 szybko sie zmieli pod b30
adrek88
Wed, 25 Feb 2009 - 21:46
Przeciez to identyczna skrzynia jak w b25 to musze oryginal z b30 montowac? Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
hz10
Wed, 25 Feb 2009 - 21:49
nie wiem jak jest różnica miedzy b20 a b25 ale między b25 a b28 koła zebate wydają sie być dwa razy szersze
adrek88
Wed, 25 Feb 2009 - 22:30
No właśnie między b20 i b25 nie powinno byc żadnej bo to są numerowo takie same skrzynie wiec powinna wytrzymać no chyba że się myle.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.