syncros
Sun, 15 Feb 2009 - 21:36
Czy szpery w bmw roznia sie wytrzymaloscia? Chodzi o sam mechanizm nie o wyjscie na wal czy polosie, czy plytki roznia sie srednica?
Just
Sun, 15 Feb 2009 - 21:43
CYTAT(syncros @ Sun, 15 Feb 2009 - 21:36)
Czy szpery w bmw roznia sie wytrzymaloscia? Chodzi o sam mechanizm nie o wyjscie na wal czy polosie, czy plytki roznia sie srednica?
Na pewno roznia sie cena. Dolaczam sie do pytania - czy czesc
At-limited slip diff.unit to kompletny, nowy wklad ze szpera i jak z dostepnoscia?
ROTOR
Mon, 16 Feb 2009 - 22:45
szpery roznia sie srednica w zaleznosci od rozmiaru flanszy zdawczych [ten wymiar jest uzalezniony od nadwozia oraz silnika]
caly beben mechanizmu różnicowego jest wiekszy/mniejszy , co za tym idzie wymiary plytek oraz innych elementow wewnatrz maja inne wymiary
plytki mozna dorobic
ta czesc na zdjeciu jesli zawiera w sobie ''wnetrze'' to jest to kompletna szpera wraz z mechanizmem rożnicowym
lepiej opłaca sie zregenerowac szpere - mysle ze jest to tansze a taki produkt w praktyce nie rozni sie od nowego, do tego mozna ustawic dowolne spiecie szpery
syncros
Mon, 16 Feb 2009 - 23:03
Czyli plytki sa roznych rozmiarow, w ktorych modelach sa te z najwiekszymi srednicami? A tak wogole to ile NM moze wytrzymac szpera plytkowa po zaciesnieniu?
ROTOR
Mon, 16 Feb 2009 - 23:08
nie trodno sie domyslic ze w tych z najwiekszymi silnikami
v12 ,v8 etc.
niestety takiego dyfra np. z serii 7 nie wlozysz do 3ki - inne obudowy
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.