k64
Wed, 04 Feb 2009 - 18:27
mcgiver
Thu, 05 Feb 2009 - 00:00
ad1. jutro pomierzę nowe łańcuchy bo jeszcze nie załozyłem i napiszę ile mają , ale aby to porównac to bedziesz musiał wszystko rozebrać, czyli visco ,wszystkie koła z przodu na wale ,centralna śrubę wału ,cała pokrywę rozrzadu , napinacze kółka rozrządu miedzy wałkami i parę pierdół.
ad2. masła trochę duzo , ale nie wiem czy dobrze widzę, moze to byc spowodowane ciągłym niedogrzewaniem silnika o tej porze roku , jesli jeżdzisz krótkie odcinki , wody z układu nie ubywa?
ten olej taki czysty ,czy mi się wydaje ze jest zabielony wodą?
ad3 obudowa jest tylko na wałku ssacym bo ze wzgledu na zabudowę cewek na wydechowy by nie weszła , zresztą jest niepotrzebna bo tam nie ma korka na który wałek by bryzgał olej.
k64
Thu, 05 Feb 2009 - 08:52
jak pomierzysz to bede bardzo wdzięczny (napinacz nie ma już co napinać - jest na max wysokości).
wody z ukladu nie ubywa, olej jest nowy czysciutki i tylko przy pokrywie w okolicach lancucha widac troche bialego masla.
mcgiver
Thu, 05 Feb 2009 - 17:37
łańcuchy IWIS ;493 główny , 274 pośredni (w zwisie
) ; mierząc w ten sposób że ostatnie ogniwa sa pod kątem prostym do reszty łańcucha.
ale to że ktoś napisał ze to moze być wina napinacza to napewno nie chodziło mu o napinacz pośredni tylko główny.
znajduje sie po lewej strony głowicy (od strony wydechu) na samej górze nad osłoną rozrządu. moze być zatarty i nie pracuje lub jest za luzny i nie ma siły dociskac łańcucha ,sprawdż to.
napinacz posredni na zdjęciach wygląda ok.
mcgiver
Thu, 05 Feb 2009 - 17:47
no problem
aa... jeszcze jedno mój stary łańcuch główny jest dłóższy tylko o niecałe 2mm od nowego mimo ze przejechał na emulsji conajmniej kilkadziesiat kilometrów , a ile ma dokładnie przebiegu to nie mam pojecia bo taki silnik kupiłem znajac jego stan poza przebiegiem.