Witam!
Na forum trawiłem dwa dni temu, całe te dwa dni przesiedziałem tutaj szukając pewnych informacji ale ich nie znalzłem. Jestem szczęśliwym posiadaczem BMW 330i i chciałbym go trochę podkręcić(bez odprężania silnika, czyli te 0.4bar?) i w związku z tym mam kilka pytań:
1. Z tego co wyczytałem to kompresor wyjdzie taniej niż turbo w systemie soft?(najlepiej jak najtaniej ale jeśli ma być więcej mocy 3k nie robią problemu)
2. Gdzieś było napisane że turbo soft przy spokojnej jeździe może zmniejszyć spalanie(?), czy z kompresorem jest tak samo czy może zwiększa zuzycie paliwa, jeśli tak to o ile?(jak ma palić 10l więcej to dziękuję...., auto ma być użytkowane do jazdy codziennej)
3. Turbo soft chciałem założyć z myślą o "chip tuningu", czy jak założę turbo lub kompresor będe musiał zestroić to ze sobą. Czytałem o SMT6 i ECU MASTER czy to będzie zamiast tego "chip tuningu"?
Wybaczcie mi moją nie udolność ale nie znam się tak bardzo na samochodach.