Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Jak zalozyc regulator cisnienia paliwa ?
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > BMW Performance
Wojtek
Witam smile.gif
chodzi o silnik M50 w e36 wyjolem listwe wtryskowa i na jej koncu jest zamocowany orginalny regulator cisnienia paliwa i teraz moje pytanie jak go usunac i zalozyc taki sportowy regulator z manometrem
no oczywiscie poodlaczalem wszystkie wezme od paliwa juz od listwy, i nie wiem czy tamten tegulator wejdzie w miejsce starego czy jak ? bo cos mi sie zdaje ze jak wyjme ten z listwy to zostanie tam dziura czy jak ? bo nie wiem nigdy tego nie rozbieralem bede bardzo wdzieczny za pomoc:) i jeszcze jedno pytanie jakie cisnienei ustala orginalny regulator ?
kidzio_r5gtt
nie wiem dokładnie jak wygląda regulator na Twojej listwie, ale dobrym rozwiązaniem w podobnych sytuacjach jest dorobienie flanszy z króćcem w miejsce seryjnego regulatora.
drugim wariantem jest kupienie zestawu dedykowanego z regulatorem ciśnienia
k64
napisz jak rozwiazales pozniej problem i wklej fotki jak mozesz jak zamocowalaes regulator.
Wojtek
hmmm to sproboje go wykrecic i zobaczyc co i jak ale jesli tkos wie odrazu to by bylo lepiej smile.gif
k64
i jak? udalo sie?
Wojtek
tak dzieki za pomoc smile.gif
artix
Tylko wykrecic niewystarczy , nalezy zaslepic otwor po regulatorze .

W 50 powrot jest z tylu listwy a my chcemy odwrotnie wiec zamieniamy weze od filtra paliwa i powrotu.

potem na wezu z przodu listwy paliwowej umieszczamy regulator (czyli na powrocie po zamianie wezy )

Mozna to zrobic inaczej jak ktos woli ...
Wojtek
ja zrobilem tak ze zlikwidowalem orginalny i zaslepilem to miejsce oczywisce tak zeby paliwo tam przeplywalo ale nie zamienialem wezy wejscie wyjscie co to ma nam dac ?
k64



mam to ruzmiec tak:




14,19,15,12,19,16 - WEJSCIE PALIWA

17,19,13 - WYJSCIE PALIWA



i regulator Zawsze stosujemy na WYJSCIU zaraz za listwą wtryskową (tak jak orginal mamy) tak aby "BLOKOWAL PALIWO" aż do SIEBIE i tam zwiększył ciśnienie (czyli na całej długości listwy wtryskowej?)



tak jak napisał artix:
w chwili gdy zamienimy węże : waż z filtrem paliwa do starego wyjscia, a stare wyjście z przodu (ujście koło filtra oleju) to co się dzieje?

Robimy to tylko POTO żeby mieć regulator z przodu - bliziutko?

Nie jest tak że listwa wtryskowa jest przystosowana lepiej do krążenia paliwa tak jak to stworzyli w orginale czyli WYLOT paliwa z tyłu ?


dobrze wogole to pojmoje? i co to jest nr 11 - gdzie idzie ... pozdrawiam
czarny is
daje cos wogule taki sportowy regulator w seryjnym silniku ?
artix
nic, ale jaki to jest sportowy ?

Ps. k64 , wlasnie o to chodzi
maleckis
Przewód #11 to podciśnienie/ciś. atmosferyczne dla regulatora ciś. paliwa. Podłączony jest do kolektora ssącego.
hz10
rozumiem że zakładamy regulator ciśnienia po to aby je podnieść względem standardowego tak? skoro tak to po co sie męczyć i wogóle dotykać ori regulator skoro mozna założyć następny na wyjściu z listwy?
artix
oczywiscie ze mozna , mozna tez zalozyc spinacz do prania na powrocie paliwa wink.gif
arczi27
Witam jesli chodzi o ten regulator to ja po wyjeciu obciełem zaworek który zamyka odpływ z listwy i zamontowalem go ponownie zalozyłem regulator podcisnieniowy z manometrem recznie regulowany jest OKI biggrin.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.