Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: mustang v8 2000r
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Muscle Cars
slawokob
witam nosze sie z zamiaram zakupienia mustanga v8 (model z linku)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5850667
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7379950
w zasadzie zastaawiam sie nad tymi modelami, oglądał ktoś te egzemplaze.

i mam pare pytań odnośnie tego modelu:
- przedewszystkim jakie są realne osiągi takiego auta 1/4 milli i 0-100 (skrzynia tylko manualna mnie interesuje) znalazłem 5,5 do 100 i 1/4 14,1
- jak wygląda wykonanie tego modeli jakie są jego zalety i wadzy
- ja z czesiamy do tych modeli czy są dostempne i za przyzwoite pieniądze mozna je nabyc
- jak samochód sie prowadzi
- czy czesto sie psujei co sie psuje, jak z zywotności silnika i trzymaniem przez niego mocy
- i inne wszystko co powienienem wiedzieć przed zakupem i po

za odpowiedzi dziekuje
Jedenasty
o samym modelu ciężko mi cokolwiek powiedzieć bo jeszcze nie miałem, sam się do tych dwóch z otomoto przymierzałem ale odpuściłem, ten zielony jest po przejściach, wgniecenie na tylnym błotniku dość duże i jeden błotnik przedni jest czarny wiec jakieś kolizje zaliczył, podobno jeździł nim jakis amerykański wojak w Niemczech, wóz trzeba opłacić i zarejestrować w Polsce wiec jeszcze do tej ceny parę złotych dojdzie, komis (bo to stoi w komisie) nie ma żadnej historii o tym wozie więc trudno stwierdzić co będzie do roboty w silniku a nie udało się go odpalić bo aku zdechł a nie chcieli dać drugiego (chyba im to rybka czy się sprzeda) więc odpadł jak opcja zakupu, do srebrnego nie dojechałem bo kontakt dość dziwny z tym gościem.

z takich generalnych spraw co wyczytałem na amerykańskich forach to V8 dość wytrzymała i mnóstwo części do nich jest, eksploatacyjne można zanabyć w Polsce ale wszelkie tuningi to już ciągnięcie z za wielkiej wody ew. Wielkiej Brytanii, same części nie są drogie ale sam koszt ściągnięcia czasem zabija

pzdr
slawokob
a jak z osiągami i spalaniem??
Jedenasty
spalanie to temat który mnie za bardzo nie interesuje bo to będzie zawsze mniej niż obecne 30/100 w mieście w moim wozie ale zapewne ok 15l, a osiągi to tak na szybko znalazłem setka ok 6,8 sek ćwiara 14,36 ale to wyniki na dragstrip'ie - wóz seria opony także

pzdr
slawokob
cyzli 5,5 do 100 to zapomnieć raczej mozna -takie info znalazłem tu
http://www.albeedigital.com/supercoupe/art..._0-60times.html
a myslałem ze troche lepiej to sie zbiera, troche zaskoczony jestem huh.gif
Jedenasty
ja tylko podaję co znalazłem, może moje źródło jest w błędzie

generalnie jeśli uda ci się dogadać z właścicielem od serbrnego i będzie wóz w dobrym stanie to z zakupu będziesz zadowolony

pzdr
Szeli
Hey
Mam takiego V8 w wersji "cabrio" z 2000r... Auto sprawuje sie dobrze, mam wymieniony układ wydechowy więc silnik brzmi wspaniale. Służy mi w zasadzie do letnich wycieczek. Bez problemu traci trakcje przy gwałtownym dodaniu gazu więc można się troszkę pobawić. Jest tanie w utrzymaniu więc go nie oszczędzam. Wykonanie - jak to Ford, nie oczekuj za wiele, materiały i plastiki tandetne, przełączniki tak samo... nie wiem jak w PL ale tutaj części kupisz wszędzie wiec wydaje mi sie, ze nawet w PL możesz wiele rzeczy zakupić z eBay... W dobie Internetu części nie stają sie problemem... Przy tej cenie paliwa u mnie spalanie w ogóle mnie nie interesuje ale dla twojej wiadomości pali średnio ok 17-18mpg w mieście co daje ok 14litrow; na trasie spokojnie zmieścisz sie w 10litrach... Miejsca w środku jest nawet sporo; 4 osoby będą podróżowały bez problemu. Auto wydaje sie ciężkie samo w sobie więc przeciążeń przy przyśpieszaniu nie odczujesz ale V8 radzi sobie na drodze a Nm robią swoje...

Wydaje mi się, ze to rozsądna propozycja Muscle Car w stosunku jakość/pieniądze... na drugim miejscu postawiłbym GTO 5.7/6.0
Kubek
Mustang czwartej generacji to jeden z gorszych modeli w historii tego auta. Taki GT jest wolniejszy od seryjnego WRX'a czy tez rodzinnej Hondy Acord V6. Nie bez powodu mozna go tak tanio kupic.
Moim zdaniem, najlepsza opcja w tanich muscle car (ale tez najdrozsza) jest Camaro/Firebird LS1 od 1998 do konca produkcji. Nawet GTO slabo przy nich wypada.
pudel
V8 OHC, 264KM 5200obr, 410Nm 4000obr, V-max 220km/h, 0-100km/h 8s, 1490kg
Szeli
CYTAT(Kubek @ Mon, 05 Jan 2009 - 21:59) *
Mustang czwartej generacji to jeden z gorszych modeli w historii tego auta. Taki GT jest wolniejszy od seryjnego WRX'a czy tez rodzinnej Hondy Acord V6. Nie bez powodu mozna go tak tanio kupic.


GT można tanio kupić gdyż to Ford, jest ich jak "Mrówków" a auta Amerykańskie cenowo należą do najtańszych na rynku, SVT lub Saleen już cenowo wychodzi drożej...
Ale chyba zgodzisz się, że auta, które przedstawiłeś nie należą do MuscleCar a o takie autor tego postu zadaje pytanie... Japanese Performance mogą być szybsze od niektórych MC... Ja jednak wolę bulgot V8 od kosiarki...
Jedenasty
CYTAT("Kubek")
Moim zdaniem, najlepsza opcja w tanich muscle car (ale tez najdrozsza)


MC to już dawno nie produkują

CYTAT("kubek")
jest Camaro/Firebird LS1 od 1998 do konca produkcji.


ale to zupełnie inna półka cenowa przynajmniej u nas a za ceną Komara LS1 kupisz 4.6L V8 Fjorda + dołożysz kompresor, zrobisz wydech i poprawisz hamulce, dla kogoś kto ma mniej kasy na start to taki Mustang to dobry wybór

pzdr
Rufios
Aktualnie za Camaro można się rozejrzeć w UK.
http://cgi.ebay.co.uk/2001-CHEVROLET-GMC-C...A1%7C240%3A1318

Nie płacimy cła, vatu,kontenera tylka akcyze. A że są to samochody LHD to u nas sa idealne
Z silnikami V8 z końca produkcji są za 5 - 7 tys funtów, a że funt teraz stoi kiepsko.
Nie wiem jak z Mustangiem, ale może też by coś znalazł.
Kubek
Szeli, specjalnie napisalem "rodziny Acord" zeby ktos nie pomyslal ze porownuje do jakichs super szybkich aut, WRX to tez nie jest STi. Taki Mustang jest poprostu powolnym samochodem.
AWSA, jezeli ktos jeszcze nie kupil, to lepiej zeby lepiej wybral niz pozniej zalowal.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.