Miałem różne autka które u mnie lekko nie miały i mam obecnie M30B35 o którym mowa w tym temacie , też u mnie lekko nie ma.
Początkowo moje BMW miało być lansowozem , miało nawet LPG
Obecnie jest driftcarem bez wnętrza.
Ale do rzeczy , silnik istotnie pali dużo ale jesli chodzi o jego awaryjność , nie mam najmniejszych zastrzeżeń !!!
Cały sezon 2010 przelatał bez żadnych nieoczekiwanych przygód na PB i LPG 2gen.
Problemem była tylko wybuchający przepływomierz z powodu strzałów w dolocie.
Od czasu jak został dokupiony blos zapomniałem co to wystrzał.
Jako że auto służyć ma mi nadal już tylko do driftingu , instalacja gazowa wyleciała z auta.
A przed rozpoczęciem modyfikacji autko wjechało na hamownie i jeśli ktoś ma jeszcze wątpliwości co do tego silnika to prosze spojrzeć niżej na wykres.
Seryjna moc 211KM 305NM
Wynik na hamowni 208KM 268NM
Dodam że w aucie przepływomierz i komputer są od 325i a w wydechu nie ma sondy.
Wydech przy swapie zrobiony byle jak , sztukowany z różnych średnic rur , to może tłumaczyć spadek NM.